Co je Vivre a jak funguje?

Co je Vivre a jak funguje?

Vivre je online obchod s nábytkem, dekoracemi, příslušenstvím pro domácnost a životní styl. Společnost Vivre kombinuje prodejní kampaně, které vyprší za několik dní s produkty, které jsou trvale na stránce, aby vytvořily nejlepší zkušenosti pro nakupování online.

Jak se počítá finální cena objednávky?

Hodnota objednávky je součtem ceny produktů (zobrazené na každém produktu) a nákladů za doručení. Pokud jste zvolili platbu při doručení, účtuje se poplatek 49 Kč a v případě těžkého a objemného zboží se účtuje manipulační poplatek.

Jak se platí?

Máte několik způsobů, jak uskutečnit platbu za objednávku. Platba v hotovosti při doručení probíhá v Kč, v plné výši, po dodání balíku kurýrní společností, objednávku lze rovněž zaplatit kartou přímo kurýrce, a navíc se účtuje částka 49 Kč/objednávku. Online platba kartou probíhá výhradně prostřednictvím služby PayU S.A. Platba bankovním převodem s platebním příkazem bude provedena do 48 hodin od odeslání objednávky prostřednictvím služby internetového bankovnictví nebo platebního příkazu. Pokud zvolíte tento způsob platby, pošlete prosím e-mail s potvrzením na adresu kontakt@vivre.cz.

Kdy a jak se doručí?

Dodací lhůta produktů se liší podle jejich dostupnosti a je uvedena na stránce pro každý produkt. Dodání se uskutečňuje prostřednictvím kurýrní společnosti v časovém intervalu uvedeném při vytváření objednávek, a který je ovlivněn časovým intervalem výrobku s nejdelším dodacím termínem.

Za jak dlouho je doručena zásilka po odeslání ze skladu Vivre?

Ve chvíli kdy je zásilka odeslána ze společnosti Vivre, obdržíte e-mailové upozornění a do několika dnů vás bude kontaktovat kurýr (telefon/SMS) ohledně doručení balíčku.

Mohu koupit a obdržet daňový doklad a potvrzení na společnost?

Ano. Jediné, co musíte udělat, je vybrat možnost "Ano" na otázku "Chcete fakturu pro společnost?" před odesláním objednávky. Pro potvrzení na společnost, upřesněte to prosím kurýrovi, který Vám doručuje objednávku, tehdy když hradíte částku za doručení. Objednávku lze rovněž zaplatit kartou přímo kurýrce.

Jak mohu sloučit víc objednávek?

Kumulace objednávek se může uskutečnit odesláním e-mailu na adresu kontakt@vivre.cz, přičemž je třeba jasně uvádět žádost a kódy objednávek, které chcete sloučit. Kumulace je možná pouze pro objenávky na dobírku a s podobným intervalem dodání (v případě, že poslední den dodání jedné objednávky, je odlišný maximálně jeden den dodání druhé objednávky). Při kumulaci se původní objednávka zruší a její stav se zobrazí jako "Zrušená objednávka". Příslušné produkty se přidají do objednávky, se kterou byla sloučena.

Mohu posunout termín dodání zásilky? Jak?

Lze posunout termín dodání objednávky až o maximálně 14 dnů od posledního data doručení, který se zobrazil při zadání objednávky. Chcete-li požádat o posunutí termínu dodání, zašlete nám prosím e-mail na kontakt@vivre.cz s uvedením čísla objednávky.

Jak mohu zrušit objednávku?

Můžete zrušit objednávku přímo z vašeho účtu kliknutím na tlačítko "Zrušit objednávku", pokud jsou výrobky stále ve skladu společnosti Vivre. Dalším způsobem zrušení objednávky je napsat nám na e-mailovou adresu kontakt@vivre.cz s uvedením čísla objednávky.

Jak mohu zrušit jeden produkt z mé objednávky?

Pro zrušení produktu z objednávky, zašlete nám e-mail na adresu kontakt@vivre.cz s číslem objednávky, názvem a množstvím produktu, které chcete zrušit. Produkt může být zrušen, pokud je objednávka stále ve skladu společnosti Vivre.

Jak mohu vrátit produkt?

Jakýkoliv produkt lze vrátit do 30 dnů od dodání balíčku. Vrácení je bezplatné (doprava je poskytována Vivre) a balík je vyzvednut kurýrem v dny, který jste uvedli ve formuláři. Chcete-li iniciovat návrat, navštivte prosím sekci "Vrácení" v horní části odkazu "Moje objednávky" v uživatelském účtu. Odkaz se zobrazí pouze tehdy, když jste přihlášen/-á do svého účtu. Částka za vrácené produkty bude zaslána na Vámi uvedený bankovní účet do 14 dní. Pokud jste nevyplnili formulář pro vrácení, je potřeba se ujistit, že produkty budou zaslány na adrese: Soseaua Giurgiului č. 321, PSČ 040667, Bukurešť a současně zaslat identifikační údaje o vrácení e-mailem na kontakt@vivre.cz.

Za jak dlouho obdržím peníze za vrácené zboží?

Částka za vrácené produkty bude zaslána na Váš účet do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vrácení produktů.

Mohu vyměnit jeden produkt z již zadané objednávky za jiný?

Zadanou objednávku není možné měnit. Pokud si přejete jiný typ produktu, jiný model nebo jinou barvu, je třeba zrušit danou objednávku a zadat novou, ale nejdřív zkontrolujte dostupnost produktu na stránce Vivre.

Mohu přidat další výrobky do již existující objednávky?

Do zadané objednávky již není možné přidat další produkty. Je třeba zadat novou objednávku a pokud interval dodání je podobný (poslední termín je totožný nebo je rozdíl jeden den), můžeme objenávky sloučit.

Jak postupovat, když obdržím poškozený výrobek?

V případě, že jste dostali poškozený výrobek, zašlete nám e-mail na adresu kontakt@vivre.cz s fotografiemi, kde je viditelný stupeň poškození. Vaši žádost převezme tým Vivre.

Jak mohu změnit doručovací údaje?

Pokud chcete změnit svou doručovací adresu nebo telefonní číslo, je potřeba nám zaslat e-mail na adresu kontakt@vivre.cz s číslem objednávky a novými doručovacími údaji..

Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

Klikněte na odkaz "Přihlášení" a "Zapomněli jste Vaše heslo?" nebo na https://www.vivre.cz/?forgotPassword=true a vložte e-mail, kterým jste se registrovali. Systém vygeneruje nové heslo, které bude zasláno na uvedenou e-mailovou adresu.

Kde mohu najít související dokumenty s objednávkou: faktury, záruky, prohlášení o shodě, návod k použití a popis výrobků?

Daňovou fakturu a další doklady související s objednávkou (záruku, návod k použití a popis výrobků, prohlášení o shodě) je možné stáhnout z Vašeho zákaznického účtu Vivre. Vstupte do části "Moje objednávky" do sekce "Můj účet", klikněte na odkaz "Podrobnosti" při každé objednávce a naleznete souvisejicí odkazy pro tyto dokumenty.

Kdy mohu najít na webu výrobek, který aktuálně není k dispozici?

Nabídky jsou časově omezené, ale pokoušíme se vrátit produkty na stránku v závislosti na dostupnosti dodavatele. Pokud chcete zkontrolovat určitý produkt, můžete jít do sekce vyhledávání.

Kde vidím AWB pro vrácení?

AWB pro vrácení můžete vidět v e-mailu "Vrácení zahájeno", který obdržíte po vyplnění formuláře o vrácení.

Mohu vrátit více produktů do téhož balíku?

Ano, můžete vrátit více produktů ze stejné objednávky nebo z různých objednávek navštívením odkazu "Vrácení" z vašeho účtu. Po výběru produktů a vyplnění formuláře, kurýr vyzvedne vratné výrobky (podle lhůty návratnosti maximálně 30 dní) z jednoho nebo více objednávek.

Top