Můj účet

Přihlaste se pomocí několika jednoduchých kroků: klikněte na odkaz „Registrace“ a zadejte e-mailovou adresu a heslo nebo prostřednictvím Facebook, kliknutím na “Registrace přes Facebook”.

Kategorie: Můj účet

Pomocí vašeho účtu budete mít trvalou kontrolu nad svými objednávkami: budete moci odložit dodací lhůtu podle svých potřeb, budete moci zrušit objednávku nebo změnit množství objednaných produktů, můžete také změnit dodací adresu nebo stáhnout své daňové doklady.

Kategorie: Můj účet

Klikněte na „Přihlášení“ a „Zapomněli jste Vaše heslo?“ a zadejte e-mail, který jste použili při registraci. Systém vygeneruje nové heslo a zašle jej na vaši e-mailovou adresu.

Kategorie: Můj účet

Chcete-li smazat svůj účet, v souladu s nařízením GDPR vás žádáme o zaslání žádosti o smazání účtu / osobních údajů na e-mailovou adresu [email protected] Vaše žádost bude co nejdříve převzata a vyřešena našimi kolegy odpovědnými za ochranu osobních údajů.

Kategorie: Můj účet

Jeden kredit je ekvivalentem 1 Kč a lze jej použít k nákupu produktů na www.vivre.cz. Můžete je vidět ve svém účtu v sekci „Kredity Vivre“. (viz 9.9. Kredity Vivre)

Kategorie: Můj účet

Kredity Vivre jsou platné 12 měsíců a budou automaticky použity při vaší další objednávce. Tyto kredity lze získat za následujících podmínek:
– za přihlášení k odběru Newsletteru získáte pouze jednou 150 kreditů Vivre;
– za první objednávku každého přátele, kterého doporučíte, získáte 120 kreditů Vivre;
– při zakoupení výrobků z www.vivre.cz, dostanete body Vivre v hodnotě 1% z ceny produktů, po zaplacení objednávky.

Kategorie: Můj účet

Ne. Každý člen komunity Vivre může mít pouze jeden účet (viz 9.1.4. Každý člen může mít jen jeden Účet)

Kategorie: Můj účet

Objednávky

Objednávky jsou výhradně zadané na www.vivre.cz Přidejte vybrané výrobky do nákupního košíku kliknutím na „Přidat do košíku“ a po dokončení přidávání produktů klikněte na „Dokončit objednávku“.
Můžete požadovaný produkt vyhledat přímo ve speciálním vyhledávacím poli nebo procházet kategoriemi produktů nebo v denních kolekcích.

Kategorie: Objednávky

Dodací lhůta produktů se liší v závislosti na jejich dostupnosti a je uvedena na stránce každého produktu pod tlačítkem “Přidat do košíku”, spolu se všemi dostupnými informacei o produktu a země původu. Dodací lhůtu naleznete na svém účtu v sekci „Moje objednávky“.
Objednávku doručí na vaši adresu jeden z následujících dopravců: GLS nebo Rhenus Logistic, ve lhůtě stanovené při zadávání objednávky, která je ovlivněna produktem, s nejdelší dodací lhůtou.

Kategorie: Objednávky

Doručení je zdarma pouze pro objednávky nad 1500 Kč. U objednávek do 1500 Kč se účtuje standardní poplatek za doručení ve výši 69 Kč.
Pokud vyberete platbu v hotovosti na dobírku účtuje se další poplatek, který určuje kurýrný společnost.

Kategorie: Objednávky

Když vaše produkty opustí sklad Vivre, dostanete oznámení s „Dobré zprávy“, ve které sdělíme číslo AWB zásilky, abyste ji mohli sledovat. Kromě toho obdržíte od dopravce upozornění SMS s datem a odhadem hodin doručení zásilky.

Kategorie: Objednávky

Rychlé dodání platí pro výrobky, které již jsou na našem skladě a které mají dodací lhůtu maximálně 5 dnů. Požadovaný produkt můžete vyhledat výběrem filtru „Rychlé dodání“, který najdete pod vyhledávacím polem.
Navíc máte nyní možnost rozdělit objednávku před jejím provedením kliknutím na jedno ze dvou tlačítek vlevo: „Rychlé dodání“ a „Standardní dodání“. Produkty s rychlím dodáním tak vytvoří vaši první objednávku, zatímco výrobky s delší dodací lhůtou, druhou objednávku.

Kategorie: Objednávky

Chceme, aby se produkty dostaly k vám v nejlepších možných podmínkách a v co nejkratším čase. Proto se snažíme odeslat vám výrobky ihned po jejich příchodu do našeho skladu: jedna objednávka je rozdělena do několika balíčků v závislosti od data dodání každého produktu. To znamená, že je možné, že dostanete několik balíků v různých dnech, v závislosti na okamžiku, kdy výrobky opustí náš sklad nebo podle toho, jak je přepravce zpracuje. Dopravní poplatek zůstává nezměnen, jak bylo původně sděleno při zadávání objednávky.

Kategorie: Objednávky

Pokud je vaše dodací adresa obtížně přístupná, dopravce vás bude kontaktovat a zjistí vyzvednutí zásilky z vhodné oblasti, takže nemusíte platit příplatek.

Kategorie: Objednávky

Vzhledem k tomu, že přepravní společnosti používají pro každý dodávkový vůz pouze jednoho přepravního agenta, může být při řešení velkých produktů potřebná vaše pomoc.

Kategorie: Objednávky

Ano. Můžete zadat objednávky s platbou na dobírku, a to ve výši maximálně 6000 Kč. Za tyto objednávky zaplatíte poplatek ve výši 49 Kč (platba při obdržení produktů znamená dodatečnou službu prováděnou dopravcem).

Kategorie: Objednávky

Vaše objednávka může obdržet stav „chyba při platbě“ v následujících situacích:
-Vypršel čas pro přidání kódu, který jste dostali prostřednictvím SMS pro online platbu kreditní kartou;
-kreditní karta, kterou jste použili, nemá dostatek prostředků k úspěšnému dokončení transakce nebo je nastaven platební limit u banky, se kterou spolupracujete;
-máte omezení platby při dobírce, proto můžete zadávat pouze objednávky s platbou platebním příkazem;
-klikli jste na tlačítko „Zpět“ před dokončením objednávky;
Pokud narazíte na některou z výše uvedených situací, můžete zadat novou objednávku omezenou na dostupné zásoby. Můžete nás také informovat na e-mailové adrese [email protected], abychom mohli objednávku znovu aktivovat bankovním převodem nebo platbou při dobírce v limitu do 6000 Kč.

Kategorie: Objednávky

Způsob platby můžete změnit zasláním e-mailu s vaší žádostí na [email protected] s uvedením čísla objednávky a způsobu platby, který chcete použít, následovně:
-u objednávek placených online kreditní kartou, která obdržela stav „chyba při platbě“, si můžete vybrat platbu v hotovosti na dobírku nebo bankovním převodem;
-u příkazů placených kreditní kartou si můžete vybrat způsob platby bankovním převodem;
-u příkazů bankovním převodem, které nebyly zaplaceny, můžete vybrat hotovostní platbu na dobírku, avšak omezenou na 6000 Kč;
-u objednávek s platbou na dobírku si můžete vybrat platbu bankovním převodem, kde bude zrušen poplatek za platbu na dobírku ve výši 49 Kč.

Kategorie: Objednávky

Otevření zásilky při dodání není povoleno.

Kategorie: Objednávky

Nebojte se! Identifikujeme zásilku společně s našimi dopravci. Pokud byla vaše objednávka doručena neúplně, můžete problém sdělit e-mailem na adrese [email protected] s uvedením čísla objednávky a dodacího AWB a my provedeme všechny potřebné kontroly.

Kategorie: Objednávky

Ne. Výrobky, které prodáváme, jsou prezentovány výhradně na webových stránkách.

Kategorie: Objednávky

Platba na dobírku není možná u objednávek v hodnotě vyšší než 6000 Kč. Pokud jste také měli dvě objednávky, které jste nepřijali, systém automaticky zablokuje platbu na dobírku a budete mít možnost platit pouze předem (platba kreditní kartou nebo platba bankovním převodem).
Pro změnu této situace je nutné, abyste zaplatili alespoň dvě objednávky předem. Poté váš účet znovu analyzujeme a budete mít také možnost vybrat platbu na dobírku. (viz 9.1 Přístup k službě)

Kategorie: Objednávky

Platba

Způsoby platby, kterými můžete platit, jsou:
Platba na dobírku, v hotovosti nebo kartou (v Kč, plná, po doručení balíčku kurýrní agentem a je účtován navíc poplatek ve výši 49 Kč);
Online platba kartou (výhradně prostřednictvím PayU S.A.);
Platba prostřednictvím banky s platebním příkazem se provádí do 48 hodin po zadání pokynů, prostřednictvím služby internetového bankovnictví nebo prostřednictvím platebního příkazu.
Pokud zvolíte tento způsob platby, zašlete prosím potvrzení o platbě e-mailem na adresu [email protected]

Kategorie: Platba

Faktury jsou k dispozici na zákaznickém Účtu v části „Moje objednávky“, kde je můžete stáhnout a vytisknout.

Kategorie: Platba

Ano. Před dokončením objednávky zaškrtněte „ANO“ nebo „NE“, u otázky „Přejete si fakturu na společnost?“. Pokud jste na tuto věc zapomněli, můžete nám napsat na [email protected] a my vám pomůžeme s vystavením faktury s údaji společnosti, nejpozději však do 18. dne v měsíci. (viz 9.2.6 Fakturace nakoupených výrobků)

Kategorie: Platba

Produkty

Produkty Vivre jsou prezentovány a prodávány výhradně online.

Kategorie: Produkty

V závislosti na dostupnosti u dodavatele se snažíme přivést na web oblíbené produkty. Produkt můžete přidat v sekci „Oblíbené“ a můžete vybrat tlačítko „Vyprodané| Informujte mě až bude na skladu “, takže až se znovu objeví, budete upozorněni e-mailem.

Kategorie: Produkty

Požadovaný produkt najdete tak, že jej zapíšete přímo do vyhledávacího pole nebo procházením kategorií produktů ze zobrazené nabídky. Pro přesnější vyhledávání můžete použít filtry Cena, Styl, Značka a Barva.

Kategorie: Produkty

RRP (Doporučená maloobchodní cena) označuje cenu, která je doporučena dodavatelem a je zobrazena za účelem použití při srovnávacím hodnocení cen produktu.

Kategorie: Produkty

Podobné produkty jsou klíčem k úspěšnému nákupu. Pokud požadovaný produkt není k dispozici, máte možnost vybrat si podobné produkty. Jedná se o alternativní možnosti, které jsou součástí stejného sortimentu, kategorií nebo značek.

Kategorie: Produkty

Do nákupního košíku můžete v jedné objednávce přidat 20 různých produktů a pro každý z nich si můžete vybrat požadované množství.

Kategorie: Produkty

Výrobky z vašeho nákupního košíku jsou rezervovány po dobu 30 minut. Po 30 minutách budou znovu k dispozici na webu a budou vyjmuty z košíku. Aby nedošlo ke ztrátě produktů, do kterých jste se zamilovali, máte možnost po uplynutí 30 minut znovu aktivovat nákupní košík.

Kategorie: Produkty

Ano. Pokud chcete změnit produkt z vaší zadané, ale nedoručené objednávky, musíte nám napsat e-mail s informací o produktu, který chcete z objednávky odstranit, a pak budete muset zadat novou objednávku s novým požadovaným produktem.

Kategorie: Produkty

Ne. Změna produktu není k dispozici.

Kategorie: Produkty

Záruka na výrobky Vivre je v souladu s evropským zákonem (viz 9.7. Kvalita a záruka)..
Osvědčení o shodě a návod k použití najdete na svém klientském účtu v části „Moje objednávky“ -> „Stáhnout dokumenty“.

Kategorie: Produkty

Pokud jste obdrželi nekompletní produkt, můžete nás informovat e-mailem na [email protected] s uvedením čísla objednávky, produktu a chybějících kusů.
Můžete nám poslat několik fotografií produktu a zvýraznit chybějící kousky na obrázku.
Po dalších kontrolách vás budeme kontaktovat zpět s řešením během maximálně 3 až 5 pracovních dnů.
Rádi bychom vám také připomněli, že máte možnost vrátit produkt zdarma, pokud je to nejpozději do 30 dnů.

Kategorie: Produkty

Vivre zážitek

Chceme vám nabídnout nejlepší zážitek z nakupování, proto jsme pro vás připravili širokou škálu produktů pečlivě vybraných z celého světa.

Kategorie: Vivre zážitek

Denní kolekce jsou aktivní v určitém časovém období, kdy si můžete koupit produkty, které jsme pečlivě vybrali, na základě konceptů vytvořených speciálně pro vás. Tyto produkty jsou často k dispozici v omezeném množství, proto důrazně doporučujeme tyto nabídky využít.

Kategorie: Vivre zážitek

Po přihlášení k odběru Newsletteru Vivre zůstanete v kontaktu se všemi zprávami a překvapeními, které jsme pro vás připravili. Je snadné se přihlásit k odběru pomocí vašeho účtu přístupem do sekce „Údaje o účtu → Moje preference“.

Kategorie: Vivre zážitek

O frekvenci Newsletteru se rozhodnete přímo z vašeho klientského účtu přístupem do „Údaje o účtu → Moje preference“ a výběrem varianty, která vám nejlépe vyhovuje: „Denní Newsletter“ nebo „Týdenní Newsletter“.

Kategorie: Vivre zážitek

Ano! Pozvěte své přátele pomocí klientského účtu a získáte 120 kreditů Vivre při jejich první objednávce, které můžete použít při vaších budoucích objednávkách.

Kategorie: Vivre zážitek

Vrácení

Máte možnost vrátit produkt zdarma přímo ze svého zákaznického účtu, a to přístupem do sekce „Vrácení“ (viz 9.8. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ), výběrem způsobilých produktů ze zobrazeného seznamu a vyplněním online formuláře pro vrácení.
Po jeho zadaní vás bude kontaktovat zástupce kurýrní společnosti GLS, aby balíček vyzvedl.
Vrácené zboží bude odesláno zabalené v pevném obalu, aby nedošlo k poškození, na následující adresu: Soseaua Giurgiului nr. 321, sector 4, Bucuresti Rumunsko, tak aby jeho zpracování a platby byly provedeny včas.
V případě výrobků, u nichž byly provedeny neoprávněné zásahy, výrobků, které vykazují stopy po opotřebení nebo nadměrném používání, škrábanců, vad, nárazů, mechanických nebo elektrických otřesů a výrobků bez příslušenství, si vyhrazujeme právo je nepřijmout.

Kategorie: Vrácení

Pro zajištění bezpečného doručení našich produktů je nutné vyplnit námi nabízený formulář pro vrácení. Tímto způsobem můžeme sledovat postup produktů do skladu a jejich zpracování.
Vrácení produktů je možné i jinými prostředky než těmi, které nabízí Vivre, ale výhradně na vaši odpovědnost a náklady.

Kategorie: Vrácení

Ano. Vrácení je zdarma (doprava je plně hrazena společností Vivre).

Kategorie: Vrácení

Jakýkoli produkt můžete zdarma vrátit do 30 dnů ode dne doručení balíčku.

Kategorie: Vrácení

Výrobky, jako je spodní prádlo, plavky nebo kosmetika, nelze vrátit, protože by mohly ohrozit zdraví spotřebitelů, pokud byly otevřeny.

Kategorie: Vrácení

Hodnota vrácených produktů bude převedena na uvedený bankovní účet, nejpozději však do 14 dnů.

Kategorie: Vrácení

Load More

K Vivre.cz