Obchodní podmínky společnosti Vivre Deco SA

Definice

VIVRE DECO – společnost Vivre Deco SA, se sídlem v Bukurešť 5, Bulevard Tudor Vladimirescu č. 22, Green Gate Office, 7. patro, J40/3718/2012, registrační číslo RO30010618/CZ683901496 , základní kapitál 3.415.000 ron, založená a existující podle rumunského práva.
WEBOVÉ STRÁNKY – doména vivre.cz a její poddomény.
OBSAH – zahrnuje:
  • veškeré informace uvedené na webových stránkách, které lze navštívit, prohlížet nebo k nim jinak získat přístup prostřednictvím numerických zařízení;
  • obsah jakéhokoliv e-mailu, který VIVRE DECO odešle elektronicky a/nebo jinými dostupnými komunikačními prostředky UŽIVATELŮM nebo ZÁKAZNÍKŮM;
  • jakékoliv informace sdělené jakýmkoli způsobem ze strany jakéhokoli zaměstnance nebo spolupracovníka VIVRE DECO UŽIVATELŮM nebo ZÁKAZNÍKŮM v souladu s jejich kontaktními údaji, bez ohledu na to, zda tyto kontaktní údaje byly ke komunikaci určeny či nikoliv;
  • informace týkající se výrobků, služeb a/nebo ceníků VIVRE DECO platné v určitém období;
  • informace týkající se výrobků, služeb a/nebo ceníků stanovených třetí osobou, s níž VIVRE DECO uzavřela smlouvu o spolupráci v určitém období;
  • údaje týkající se VIVRE DECO nebo jakékoliv jiné důvěrné informace s ní související.
SLUŽBA – služba elektronického obchodu poskytovaná výlučně na veřejně dostupných sekcích WEBOVÝCH STRÁNEK s cílem umožnit ZÁKAZNÍKŮM sjednat si služby/výrobky výhradně s použitím elektronických prostředků, včetně prostředků komunikace na dálku.
REGISTROVANÝ UŽIVATEL – fyzická osoba, která prostřednictvím jakýchkoli komunikačních prostředků (elektronických, telefonických, atd.) nebo na základě smlouvy o užívání uzavřené mezi ním/jí a VIVRE DECO zahrnující také vytvoření a používání UŽIVATELSKÉHO ÚČTU, má nebo jinak získá přístup k OBSAHU.
UŽIVATELSKÝ ÚČET – informační systém, který se skládá z e-mailové adresy a hesla a umožňuje REGISTROVANÉMU UŽIVATELI vstoupit do vyhrazených sekcí WEBOVÝCH STRÁNEK a tím i získat přístup ke SLUŽBĚ.
ZÁKAZNÍK – strana, která má nebo jinak získá přístup k OBSAHU nebo SLUŽBĚ na základě vytvořeného UŽIVATELSKÉHO ÚČTU.
OBJEDNÁVKA – elektronický dokument, který představuje formu komunikace mezi Prodávajícím a Kupujícím a jehož prostřednictvím Kupující skrze WEBOVÉ STRÁNKY sděluje Prodávajícímu svůj úmysl zakoupit si zboží nebo služby z WEBOVÝCH STRÁNEK.
Cena RRP – (Recommended Retail Price, tedy Doporučená Cena Dodavatelem) – je informace prezentována u některých výrobků vedle prodejní ceny (vlevo na stránkách s více výrobky, pod prodejní cenou na stránce každého výrobku), s menším písmem než prodejní cena a v šedé barvě. Pro výrobky, které jsou v prodeji za RRP cenu, tato se objevuje rovnou jako prodejní cena. Cena RRP NENÍ referenční cena, kterou Vivre Deco používá ve svých prostorách a používá se pouze jako informace/doporučení od dodavatele Vivre Deco. Tuto informaci zobrazujeme pro porovnání hodnoty výrobků. Klient prostřednictvím nezvýrazněného označení rozumí, že tato informace nesmí způsobit zmatek a v sekci "Můj košík" https://www.vivre.cz/cart/index je jasná prodejní cena každého výrobku.
DOKUMENT – obchodní podmínky VIVRE DECO uvedené v tomto dokumentu.
OBCHODNÍ SDĚLENÍ – jakýkoli typ zprávy (např. e-mail/SMS/telefonní hovor/mobilní upozornění/webové upozornění) obsahující obecné nebo specifické informace, týkající se obdobných nebo doplňkových produktů k těm, které jste si zakoupili/jsou online zobrazovány, informace týkající se nabídek a propagace, informace týkající se Zboží a Služeb přidaného do Vašeho košíku/Vašeho účtu a další obchodní sdělení jako marketingové průzkumy.
DISTANČNÍ SMLOUVA – jakákoli smlouva uzavřená mezi podnikatelem a spotřebitelem v rámci systému prodeje nebo poskytování služeb uskutečňovaného na dálku bez současné fyzické přítomnosti podnikatele a spotřebitele, výhradně za použití jednoho a více prostředků komunikace na dálku až to do doby jejího uzavření ve smyslu definice uvedené v článku 2 odst. 7 v nařízení č. 34/2014 ze dne 4. června 2014 (OUG No. 34/2014) upravující práva spotřebitelů vyplývající ze smluv uzavřených mezi spotřebiteli a podnikateli, kterým se mění a doplňují některé zákony.
OSOBNÍ ÚDAJE – jakýkoli typ informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě („subjekt údajů“); odkazující obvykle na křesní jméno a příjmení, adresu, e-mailovou adresu. Číslo občanského průkazu, telefonní číslo, klientské ID, univerzální jedinečné identifikátory (UUID), geolokační data apod.
SPRÁVCE – fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo jiný subjekt, který sám nebo společně s jinými určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů.
SOUHLAS – subjektu údajů znamená jakýkoli svobodný, konkrétní, informovaný a jednoznačný projev vůle subjektu údajů, kterým dává prohlášením či jiným zjevným potvrzením své svolení ke zpracování svých osobních údajů.
ZPRACOVÁNÍ – jakákoliv operace nebo soubor operací s osobními údaji (pomocí či bez pomoci automatizovaných postupů), jako je shromáždění, zaznamenání, uspořádání, strukturování, uložení, přizpůsobení nebo pozměnění, vyhledání, nahlédnutí, použití, zpřístupnění přenosem, šíření, seřazení či zkombinování, omezení, výmaz, apod. (tzn. jakákoli operace s osobními údaji).
NEWSLETTER/UPOZORNĚNÍ – opakující se sdělení o výrobcích, službách a/nebo akcích nabízených VIVRE DECO po určité časové období, zasílané výlučně elektronickými prostředky; toto sdělení je pouze informativní a VIVRE DECO není v něm uvedenými informacemi nikterak vázána.
TRANSAKCE – přijetí nebo vrácení částky za prodej výrobku/služby ze strany VIVRE DECO ZÁKAZNÍKOVI prostřednictvím systému zpracování plateb provedených platebními kartami schváleného VIVRE DECO nebo prostřednictvím bankovního převodu, bez ohledu na způsob dodání výrobku/služby.

Obecné podmínky

2.1 Tento dokument obsahuje podmínky, jimiž se REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK musí při používání WEBOVÝCH STRÁNEK/OBSAHU/SLUŽBY, neexistuje-li mezi ním a VIVRE DECO jiná vynutitelná dohoda, řídit. Přečtěte si prosím tento dokument pečlivě, aby se předešlo případným nechtěným/nepříjemným situacím, které by mohly být uživatelem/REGISTROVANÝM UŽIVATELEM/ZÁKAZNÍKEM vyhodnoceny tak, že mají negativní dopad na jeho/její data a/nebo informace poskytnuté Vivre Deco. 2.2 Doručování služeb a/nebo zboží začne ihned po splnění všech požadovaných registračních formalit. Po provedení registrace je REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK povinen poskytnout správná data týkající se jeho jména, adresy a dalších požadovaných dat za účelem realizace učiněných OBJEDNÁVEK. Za účelem opravy nebo aktualizace těchto informací prosím otevřete záložku „osobní údaje“ v aplikaci a v „Můj účet“. Jste odpovědní za jakékoli úkony týkající se přístupu k uživatelskému účtu a užívání Vašeho osobního hesla. Společnost Vivre Deco nemůže být odpovědná za chyby/incidenty vyplývající z nedbalosti uživatele související s bezpečností a důvěrností jeho účtu a hesla.
2.3 REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK souhlasí s dodržováním těchto podmínek zejména při používání, navštěvování a prohlížení OBSAHU/SLUŽBY; tyto podmínky mohou být kdykoli aktualizovány, změněny nebo doplňovány, ZÁKAZNÍK se proto zavazuje pravidelně kontrolovat jejich obsah a seznámit se s jeho změnami. V případě sporu se uplatní podmínky platné k okamžiku, kdy byla OBJEDNÁVKA zadána a kdy bylo ze strany VIVRE DECO odesláno její písemné potvrzení.
2.4 Přístup ke SLUŽBĚ je možný výhradně prostřednictvím veřejně dostupných webových stránek www.vivre.cz.
2.5 REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK odpovídá za veškeré své aktivity vyplývající z užití WEBOVÝCH STRÁNEK/OBSAHU/SLUŽBY. V souladu s příslušnými právními předpisy je rovněž povinen k náhradě jakékoli majetkové či nemajetkové újmy, kterou způsobí na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH, OBSAHU NEBO SLUŽBĚ VIVRE DECO nebo třetí osobě, s níž je VIVRE DECO ve smluvním vztahu.
2.6 Pokud uživatel, REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK nesouhlasí s Všeobecnými obchodními podmínkami a/ nebo je nepříjmá a/ nebo svůj souhlas s nimi chce odvolat, může zaslat e-mail na adresu kontakt@vivre.cz, jehož obsahem bude zdůvodnění a žádost o aktualizaci/ změnu shromážděných dat.
2.6.1 Dále má on/ona možnost kdykoli odvolat souhlas s užíváním SLUŽBY nebo jiné služby nabízené VIVRE DECO prostřednictvím WEBOVÝCH STRÁNEK. V takovém případě REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK podá žádost na adresu dpo@vivre.eu.
2.6.2 V případě, že REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK nechce odebírat NEWSLETTERY/ UPOZORNĚNÍ a/nebo jakékoli informace poskytované za účelem marketingu a reklamy prostřednictvím jakékoli formy komunikace (elektronická, telefonická, atd.), může podat žádost o ODHLÁŠENÍ stisknutím příslušného tlačítka obsaženého v každé e-mailové komunikaci nebo zasláním žádosti Pověřenci pro ochranu osobních údajů na adresu dpo@vivre.eu.
2.6.3 REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK má, ve světle existujících právních předpisů a regulací ochrany osobních údajů, právo na to být zapomenut, a to prostřednictvím žádosti adresované Vivre, na základě obchodní spolupráce mezi stranami, a může tedy zaslat žádost Pověřenci pro ochranu osobních údajů na adresu dpo@vivre.eu. REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK může své rozhodnutí ohledně nesouhlasu a/ nebo nepřijetí DOKUMENTU kdykoli změnit, a to vyjádřením SOUHLASU s DOKUMENTEM týkajícím se Všeobecných obchodních podmínek, ve znění platném v okamžiku činěného prohlášení.
2.7 V případě, že ZÁKAZNÍK provede úhrady všech splatných smluv a od kupní smlouvy odstoupí v okamžiku, kdy je jeho OBJEDNÁVKA vyřizována, zruší VIVRE DECO jeho OBJEDNÁVKU bez jakékoliv následné sankce nebo možnosti požadovat po ZÁKAZNÍKOVI náhradu škody.
2.8 WEBOVÉ STRÁNKY jsou určeny výhradně fyzickým osobám starším 18 let, které prošly všemi příslušnými kroky registrace, a kterým nebyl přístup na tyto stránky ze strany VIVRE DECO pozastaven či definitivně odepřen, bez ohledu na důvod takového pozastavení nebo odepření. Stane-li se daná osoba ZÁKAZNÍKEM, má se za to, že výše uvedené podmínky splňuje.

Obsah

3.1 OBSAH vymezený v článku 1. Definice, včetně log, zobrazení stylu, obchodních symbolů, statických obrázků, dynamických obrázků, textu a/nebo multimediálního obsahu vystaveného na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH je výhradním vlastnictvím VIVRE DECO, která si k němu vyhrazuje veškerá práva, jež přímo či nepřímo za tímto účelem získala (na základě uživatelské licence a/nebo uveřejnění).
3.2 REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK není oprávněn OBSAH jakkoli kopírovat, distribuovat, zveřejňovat, předávat třetím osobám, měnit a/nebo upravovat, používat, propojovat, vystavovat či do něj vkládat jakýkoliv obsah k jakýmkoli jiným účelům než účelům stanoveným VIVRE DECO. REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK není dále oprávněn vkládat OBSAH na jiné webové stránky než WEBOVÉ STRÁNKY VIVRE DECO, odstraňovat z OBSAHU jakékoliv symboly, které znázorňují autorská práva VIVRE DECO k tomuto OBSAHU. REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK není ani oprávněn bez výslovného souhlasu VIVRE DECO přenášet, prodávat či distribuovat materiály vytvořené reprodukováním, zobrazením nebo změnou OBSAHU.
3.3 Nepodléhá-li OBSAH zvláštní smlouvě o jeho užívání platně uzavřené mezi VIVRE DECO a REGISTROVANÝM UŽIVATELEM nebo ZÁKAZNÍKEM, jejíž je DOKUMENT součástí a k níž je připojen, podléhá veškerý OBSAH, k němuž REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK má a/nebo jakýmkoli způsobem získá přístup, ustanovením tohoto DOKUMENTU, za předpokladu, že VIVRE DECO nevznesla v souvislosti s OBSAHEM jakékoli implicitní nebo výslovné výhrady.
3.4 REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK je oprávněn OBSAH kopírovat, přenášet a/nebo používat výhradně pro svou osobní potřebu nebo nekomerční účely, a to za podmínky, že jeho jednání nebude odporovat ustanovením tohoto DOKUMENTU.
3.5 V případě, že VIVRE DECO udělí REGISTROVANÉMU UŽIVATELI nebo ZÁKAZNÍKOVI oprávnění užívat určitý obsah způsobem popsaným ve zvláštní smlouvě o užívání obsahu, k němuž ZÁKAZNÍK na základě takové smlouvy má nebo získá přístup, vztahuje se udělené oprávnění pouze na obsah vymezený v této smlouvě, po dobu jeho zobrazení na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH nebo dobu trvání uvedené smlouvy. Toto oprávnění k užití obsahu nepředstavuje smluvní ujednání ze strany VIVRE DECO ve prospěch příslušného REGISTROVANÉHO UŽIVATELE nebo ZÁKAZNÍKA nebo jakékoliv třetí osoby, která má/získá přístup k obsahu přenesenému jakýmikoliv prostředky, a které vznikla nebo by mohla vzniknout z užití obsahu během trvání nebo po ukončení smlouvy o užívání obsahu újma.
3.6 Žádný OBSAH přenesený jakýmikoli komunikačními prostředky (elektronickými, telefonickými, atd.) REGISTROVANÉMU UŽIVATELI nebo ZÁKAZNÍKOVI nebo jím získaným vstupem, navštívením a/ nebo prohlížením, nepředstavuje smluvní závazek ze strany VIVRE DECO a/nebo kteréhokoli jejího zaměstnance či spolupracovníka, který přenos OBSAHU, pokud k němu došlo, zprostředkoval.
3.7 Užití OBSAHU pro jakékoliv jiné účely než účely výslovně uvedené v tomto DOKUMENTU nebo ve smlouvě o užívání obsahu, jejíž je DOKUMENT součástí, je výslovně zakázáno.

Kontakt pro Zákazníky a Registrované uživatele

4.1 VIVRE DECO na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH uvádí kompletní a správné identifikační a kontaktní údaje, prostřednictvím kterých ji ZÁKAZNÍK nebo REGISTROVANÝ UŽIVATEL může kontaktovat.
4.2 Použitím kontaktního formuláře nebo SLUŽBY přes WEBOVÉ STRÁNKY ZÁKAZNÍK nebo REGISTROVANÝ UŽIVATEL VIVRE DECO prohlašuje a souhlasí s tím, že bude ze strany VIVRE DECO kontaktován, a to jakýmikoli dostupnými prostředky včetně elektronických prostředků (aniž by toto kontaktování bylo povinností společnosti) a je srozuměn s tím, že vyplněním jeho kontaktních údajů, jako je jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo apod., budou tato data zpracovávána a ukládána do databáze za účelem zlepšování obchodních vztahů, konkrétně pro dobrý rozvoj ekonomických a obchodních aktivit společnosti. Pro více detailů a doplňujících informací ke zpracování a nakládání s osobními daty se prosím podívejte a přečtěte si kapitolu Zásady ochrany osobních údajů v tomto dokumentu.
4.3 Vyplnění kontaktního formuláře (a to i částečné) a jeho odeslání však v žádném případě nezakládá povinnost VIVRE DECO REGISTROVANÉHO UŽIVATELE nebo ZÁKAZNÍKA takto kontaktovat.
4.4 Přístup na WEBOVÉ STRÁNKY, užití informací na nich uvedených, návštěva stránek nebo odesílání e-mailů či upozornění adresovaných VIVRE DECO je možné uskutečnit elektronicky, telefonicky nebo jakýmikoliv jinými komunikačními prostředky, které mají REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK a VIVRE DECO za tímto účelem k dispozici, VIVRE DECO však k zasílání elektronických a/nebo telefonických upozornění včetně e-mailů a cílených reklam potřebuje souhlas REGISTROVANÉHO UŽIVATELE nebo ZÁKAZNÍKA.
4.5 Klient výslovně prohlašuje, že poskytnuté kontaktní údaje mu patří (e-mailová adresa, telefonní číslo, doručovací adresa), a že Vivre Deco je může používat při svých komunikací se zákazníkem.

Newslettery a upozornění

5.1. V okamžiku, kdy REGISTROVANÝ UŽIVATEL nebo ZÁKAZNÍK na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH vytvoří UŽIVATELSKÝ ÚČET a přijme DOKUMENT (obchodní podmínky), má právo vyjádřit svůj souhlas nebo nesouhlas se zasíláním NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ ze strany VIVRE DECO elektronicky a/nebo telefonicky, včetně komunikace prostřednictvím e-mailu, SMS zpráv nebo oznámení přes webovou stránku.
5.2 Údaje poskytnuté REGISTROVANÝM UŽIVATELEM pro zasílání NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ budou a mohou ze strany VIVRE DECO být použity jen v souladu se zásadami ochrany osobních údajů.
5.3 ZÁKAZNÍK nebo REGISTROVANÝ UŽIVATEL je oprávněn souhlas se zasíláním NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ ze strany VIVRE DECO kdykoli odvolat.
5.3.1 Pomocí speciálního odkazu uvedeného v NEWSLETTERU/UPOZORNĚNÍ (v dolní části e-mailu v sekci „Klikněte zde pro odhlášení odběru“), tam kde tato volba je možná;
5.3.2 Odvoláním souhlasu se zasíláním NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ nebo využitím stránek z vyhrazené oblasti WEBOVÝCH STRÁNEK a odesláním takového odvolání prostřednictvím UŽIVATELSKÉHO ÚČTU REGISTROVANÉHO UŽIVATELE uvedeného na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH.
5.3.3 Kontaktováním VIVRE DECO na výše zmíněné stránce, v souladu s kontaktními údaji, které jsou uvedeny v článku 2.6, a to bez jakéhokoli následného závazku stran vůči sobě a bez možnosti požadovat náhradu újmy.
5.4 Odvolání souhlasu s odběrem NEWLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ nezahrnuje odvolání uděleného souhlasu s ustanoveními tohoto DOKUMENTU a může být k takovému účelu použito pouze následně po sdělení takového záměru.
5.5 VIVRE DECO si vyhrazuje právo vybrat osoby, které budou dostávat NEWSLETTERY/UPOZORNĚNÍ, jakož i právo ze své databáze kteréhokoliv REGISTROVANÉHO UŽIVATELE nebo ZÁKAZNÍKA, který dříve se zasíláním NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ souhlasil, bez jakýchkoli závazků ze strany VIVRE DECO z toho vyplývajících i bez předchozího upozornění vyřadit.
5.6 VIVRE DECO nesmí do svých NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ zasílaných REGISTROVANÝM UŽIVATELŮM nebo ZÁKAZNÍKŮM zařazovat jakékoliv propagační materiály, jako jsou odkazy na třetí osoby, které nejsou v okamžiku zaslání NEWSLETTERŮ/UPOZORNĚNÍ obchodním partnerem VIVRE DECO.

Zásady ochrany osobních údajů

Vyvíjíme veškeré předpokládané úsilí, abychom zajistili, že chráníme a zachováváme důvěrnost Vašich osobních údajů implementací všech požadovaných technických a organizačních opatření, obsažených ve stávajících zákonech a předpisech týkajících se ochrany osobních údajů, včetně obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 679/2016 ("GDPR").
Účelem následující kapitoly je informovat Vás o námi zpracovávaných osobních údajích, které nám byly poskytnuty Vámi buď přímo, nebo prostřednictvím naší webové stránky, a také o způsobu zpracování těchto údajů.
6.1. V souladu se stávajícími zákony a předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů (GDPR) jsou osobní údaje definovány jako veškeré informace týkající se subjektu údajů, identifikovaného nebo identifikovatelného. V zásadě se osobní údaje, na které se zde odkazuje a které Společnost zpracovává, skládají ze jména a příjmení, bydliště, e-mailové adresy, osobního identifikačního čísla, kódu klienta, AWB doručovacího kódu sloužícího k tomu, aby Vám byly produkty dodány atd.
6.1.1. Osobní údaje, které VIVRE shromažďuje a zpracovává, jsou: jméno a příjmení, bydliště (poštovní adresa potřebná pro doručení zboží), e-mailová adresa, telefonní číslo, univerzální jedinečné identifikátory (UUID), klientské ID, fakturační údaje (pro dokončení objednávky), hlas, bankovní údaje (v případě vrácení peněz za objednávku), účet sociálních médií. Neshromažďujeme a ani jinak nezpracováváme citlivé osobní údaje, které jsou definovány v GDPR jako zvláštní údaje. Nechceme také shromažďovat a zpracovávat osobní údaje osob mladších 18 let.
6.1.2. Proto jsou v souladu s GDPR správci pro současné zpracovávání osobních údajů (Správcovské společnosti) tyto společnosti: i) VIVRE DECO SA, rumunská právnická osoba se sídlem v Bukurešti, Tudor Vladimirescu Bd., Green Gate Office, 7. patro, Okres 5, zapsaná v obchodním rejstříku pod č. J40/3817/2012 a CUI RO30010618 a / nebo ii) Vivre Logistics SRL, rumunská právnická osoba se sídlem v Bukurešti, ulice Giurgiului č. 321, budova C2, přízemí a první patro, Okres 4, zapsané v obchodním rejstříku pod číslem J40/10627/2013 a CUI RO32172403, obě splňující požadavky vnitrostátního práva a GDPR, aby správně spravovaly Vaše osobní údaje s nejvyššími bezpečnostními opatřeními a pouze pro stanovené účely. Dané osobní údaje byly shromážděny / zpracovány atd. během současného nebo minulého obchodního vztahu mezi stranami, ke kterému jste vyjádřili svůj platný souhlas v souladu s právem platným v daném okamžiku.
6.1.3. Společnost by Vás ráda informovala, že podrobnosti uvedené v článku 6.1. a následující jsou pouze ilustrativní a nikoliv úplné, a závisí na smluvním vztahu se subjektem údajů /uzavřeného klientem, společnost bude shromažďovat pouze minimální množství osobních údajů požadovaných pro splnění účelů/činností vykonávaných Vivre.
6.2. V rámci správy této webové stránky společnost Vivre shromažďuje některé údaje ("osobní údaje") týkající se subjektů údajů, údaje jsou poskytované jednotlivými subjekty prostřednictvím webové stránky, a to dobrovolným vyjádřením souhlasu, přímo (např. jméno a příjmení, bydliště, e-mailová adresa, telefonní číslo apod.) nebo nepřímo (např. IP adresa, UUID, atd.)
6.3 Účely, pro které společnost zpracovává osobní údaje poskytované Registrovaným uživatelem/Zákazníkem, jsou následující: - zpracování objednávek a vrácení peněz - plnění smluvních ujednání s partnery k účetním účelům - optimalizace marketingové aktivity - řešení všech požadavků týkajících se plnění objednávky - Marketingová komunikace - správa uživatelského účtu na platformě Vivre - statistické účely
6.4 Společnost Vivre shromažďuje, zpracovává a spravuje Vaše osobní údaje podle požadavků GDPR po následující dobu: (i) podle právních požadavků stanovených občanským a trestním zákonem ohledně promlčení a také smluvních podmínek dohodnutých přijetím Všeobecných obchodních podmínek, společnost uchovává osobní údaje po dobu 3 let od naplnění smlouvy (v případě doručení a nevyskytnutí žádosti o vrácení peněz); (ii) shromážděné osobní údaje jsou archivovány/uchovávány po dobu dalších 3 let v případě výskytu žádosti o vrácení peněz na zvláštní účet.
Dále byste měli vědět, že můžeme zpracovávat Vaše osobní údaje s cílem informovat Vás o produktech a službách, propagačních nabídkách nebo poskytovat odběr newsletterů. Obecně platí, že tento okruh osobních údajů bude zpracováván pro účely přímého marketingu pouze s Vaším souhlasem a použitím komunikačních kanálů (e-mail, sms, atd.), které jste poskytli v okamžiku udělení Vašeho souhlasu. Vzhledem k tomuto je důležité, abyste věděli, že naše aktivity zpracovávání budeme zakládat na Vašem souhlasu, a to až do okamžiku jeho odvolání, a dále také, že máte možnost souhlas kdykoli odvolat.
Zákazník Vivre předáním svých osobních údajů prohlašuje a souhlasí bez výhrad, že jeho osobní údaje budou zahrnuty, archivovány v databázi zpracovatele, a poskytuje svůj konkrétní a jednoznačný souhlas se zpracováváním svých osobních údajů, jak je podrobně uvedeno v kapitole 6.3.
6.5 Společnost Vivre Vás informuje, že zpracováváním osobních údajů se rozumí: jakákoli činnost/soubor činností týkajících se osobních údajů (s použitím nebo bez použití automatizovaných prostředků), respektive shromažďování, záznam, správa, strukturování, ukládání, přizpůsobování, změna, získávání, konzultování, využívání, šíření, zpřístupnění, sjednocení, kombinování, omezování, odstraňování, ničení atd. (tato sada činností je uvedena jako příklad v současných smluvních podmínkách, zpracování znamená jakýkoli typ operace související s osobními údaji) 6.6 Z hlediska území se pravidla tohoto nařízení vztahují na veškeré zpracovávání osobních údajů prováděné správcem nebo zpracovatelem se sídlem v EU, zpracovávání osobních údajů subjektů údajů v rámci EU, které provádí správce nebo zpracovatel mimo EU, pokud: jsou zboží nebo služby nabízeny občanům EU nebo je chování občanů EU sledováno/profilováno. Společnost Vivre je správcem, jak vyplývá z regulace a platných právních předpisů, včetně GDPR.
6.7 Společnost Vivre Vás informuje o tom, že v závislosti na zákazníkem vybraném zboží/ službě a na základě účelu zpracování osobních údajů může společnost Vivre předložit Vaše osobní údaje jiným Společnostem Skupiny, třetím stranám nebo státním orgánům za účelem splnění účelů na základě právních titulů pro zpracování. Berte prosím na vědomí, že dle GDPR můžeme poskytnout nebo zpřístupnit Vaše konkrétní osobní údaje následujícím typům příjemců: - společnosti Skupiny pro správu objednávek - Obchodní partneři pro dodávku objednaného zboží a služeb - Dodavatelé kurýrních služeb - Dodavatelé platebních nebo bankovních služeb - Dodavatelé účetních služeb, pro provádění externích účetních služeb - Pojišťovny - Další třetí strany, se kterými můžeme rozvíjet sdílené programy pro nabízení a dodávky našich výrobků a zboží - Orgány veřejné moci Ujišťujeme Vás, že budeme provádět veškerou náležitou péči, abychom zajistili, že všichni naši zpracovatelé a třetí strany budou provádět veškerá potřebná Technická a Organizační opatření nezbytná k plnění právních požadavků stávajících zákonů, včetně GDPR, při poskytování dostupnosti všech práv subjektů údajů (Zákazník/Registrovaný uživatel Vivre).
6.8 Právní tituly, na kterých zakládáme zpracování osobních údajů, mohou být v závislosti na účelu zpracování osobních údajů Váš souhlas udělený při vytváření a potvrzení Vašeho osobního profilu na základě Vašeho požadavku stát se zákazníkem/registrovaným uživatelem komunity Vivre. Titulem může být také právní a/nebo smluvní vztah mezi Vámi (zákazníkem) a společností/společnostmi Vivre založený realizací objednávky a provedením platby za objednané zboží, vrácením zboží buďto neodpovídajícího požadavkům nebo odmítnutého, ale také oprávněný zájem společnosti, který je nutný a potřebný při provádění obchodních a ekonomických aktivit společnosti Vivre, jak je také předpokládáno v GDPR. Budeme zpracovávat Vaše osobní údaje tak, abychom zlepšili a zajistili, že kdykoliv to bude potřebné, budeme chránit užívání webových stránek a uživatelů platformy Vivre před počítačovými útoky, přijmeme opatření k identifikaci a zabránění pokusům o podvod, zahrnující předložení osobních údajů místním veřejným orgánům, přijmeme opatření k řešení dalších možných rizik.
6.9 Rovněž bychom Vás rádi plně informovali o zásadách evropského nařízení (GDPR EU 679/2016) a individuálních právech subjektů údajů.
6.10 Obecné nařízení o ochraně údajů zavádí celkem 6 zásad, které je třeba dodržovat při zpracování osobních údajů: a. zásada zákonnosti, korektnosti a transparentnosti. Podle této zásady společnost musí zajistit, že (1) zpracovávání osobních údajů je prováděno v souladu s právními požadavky, jiné zpracovatelské činnosti jsou protiprávní; (2) zpracovává osobní údaje přiměřeným způsobem, jakoby to posuzoval subjekt údajů; (3) zpracování musí být transparentní, což znamená, že správce údajů by měl informovat subjekty údajů otevřeně a jasně o účelech a prostředcích zpracování; b. zásada účelového omezení. Společnost tuto zásadu naplňuje shromažďováním a zpracováváním osobních údajů výhradně pro účely stanovené a sdělené subjektům údajů; c. zásada minimalizace údajů. Společnost tuto zásadu naplňuje zpracováním pouze osobních údajů, které jsou potřebné k účelům/potřebným operacím, a to zavedením pravidel, která zajišťují, že nebude v rámci zpracování shromažďovat zbytečné osobní údaje; d. zásada přesnosti údajů. Společnost shromažďuje a zpracovává od zákazníků pouze přesná a aktuální data; e. zásada limitace doby zpracování. Společnost tuto zásadu vyplývající z GDPR plní archivováním/uchováváním Vašich osobních údajů pouze po dobu potřebnou k plnění účelů zpracování f. zásada integrity a důvěrnosti. Společnost zavedla veškerá požadovaná bezpečnostní opatření a implementovala interní pravidla, aby zajistila bezpečnost před neoprávněným a protiprávním zpracováním, a pravidla proti úniku dat, jejich změnám nebo ztrátě.
6.11 Obecné nařízení o ochraně údajů zavedlo také celkem 8 práv subjektů údajů/zákazníků, registrovaných členů společnosti Vivre, která jsou následující:
a. právo na informace a transparentnost (čl. 13 a čl. 14) – je třeba vzít v úvahu, že v počáteční části "všeobecných obchodních podmínek" a také v rámci stávající kapitoly jsou uvedeny informace jako: totožnost a kontaktní údaje správce a zástupce; kontaktní údaje pověřence pro ochranu údajů (DPO); účely zpracování a právní tituly; příjemci dat nebo kategorie příjemců údajů; informace týkající se zasílání osobních údajů do třetí země; řádné záruky; doba zpracování; práva subjektů údajů; právo podat stížnost; možné důsledky poskytnutí osobních údajů; existence automatizovaného profilování – logiky a systému;
b. právo na přístup (čl. 15) Společnost dodržuje právo na přístup, což znamená, že společnost kontroluje zpracování osobních údajů; poskytuje přístup k osobním údajům; poskytuje kopii zpracovávaných osobních údajů; případně rozšířené údaje (za přiměřený poplatek); vzdálený přístup prostřednictvím systému, který umožňuje subjektu údajů zobrazit data; ověřuje totožnost subjektu údajů;
c. právo na opravu (čl. 16, čl. 19) - toto právo společnost naplňuje a týká se opravy údajů a jejich doplnění
d. právo být zapomenut (čl. 17, čl. 19) - společnost naplňuje toto právo požadované subjekty údajů pouze, pokud je žádost účelná a odůvodněná:
1. Důvody: data již nejsou potřebná; odvolání souhlasu; námitka; nezákonné zpracování; následek dodržení právního požadavku vyplývajícího z EU práva a/nebo místních předpisů; poskytování služeb dítěti/nezletilé osobě, ledaže jsou splněny požadavky
2 Právo nemůže být požadováno, a proto nemůže být uděleno, pokud je zpracování nezbytné pro: vyjádření svobody projevu a informací; dodržení zákonného požadavku; plnění povinnosti pro veřejný zájem; důvody týkající se zdraví; archivaci; historický a vědecký výzkum; statistické účely; identifikaci, vymáhání a obhajobu práv před soudem e. právo na omezení zpracování (čl. 18, čl. 19) - toto právo lze požadovat následovně: 1. kdy: existují pochybnosti o přesnosti dat; nezákonné zpracování; data již nejsou potřebná; 2. správce má pouze právo k uložení osobních údajů 3. zpracovatelská činnost vyžaduje souhlas subjektu údajů 4. správce předkládá všem příjemcům aktualizaci/změnu omezení pro zpracování údajů f. právo na přenositelnost údajů (čl. 20). Podle GDPR by společnost měla podpořit subjekt údajů v případě, že požádá o jejich přenesení; v jednoduchém formátu, strojově čitelném, a zaslat je správci určenému subjektem údajů; g. právo vznést námitku proti zpracování (čl. 21) lze požadovat pouze pro následující účely zpracování: přímý marketing; vědecký a historický výzkum; plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu; vykonávání veřejné moci; oprávněný zájem správce nebo třetí strany h. právo nebýt předmětem automatizovaného profilování (článek 22) vyžaduje: 1. nezákonný charakter vytváření profilů bez ohledu na účel: automatizované hodnocení kapacity a kvality práce zaměstnanců; poskytování úvěru – scoring; 2. výjimka: existence souhlasu subjektu údajů
Měli byste také vědět, že můžete kontaktovat pověřence pro ochranu osobních údajů společnosti Vivre na e-mailové adrese dpo@vivre.eu. Ujišťujeme Vás o tom, že vynaložíme veškeré úsilí potřebné k okamžitému zodpovězení Vašich požadavků a poskytnutí požadovaných informací!
Dále vás informujeme, že máte právo podat stížnost místnímu orgánu pro zpracování údajů - Úřad pro ochranu osobních údajů.
Jako zákazník Vivre máte právo podat písemnou žádost s uplatněním výše uvedených práv subjektu údajů na e-mailovou adresu dpo@vivre.eu a žádat, aby jakékoli z těchto práv bylo doplněno též právem na: (i) opravu, aktualizaci, omezení nebo vymazání, pokud zpracování osobních údajů nesplňuje požadavky vnitrostátních právních předpisů a Zákon č. 190/2018 o prováděcích opatřeních Nařízení (EU) 2016/679 Evropského parlamentu a Rady ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení Direktiva 95/46 / CE (zákon č. 677/2001), jakož i Nařízení EU č. 679/2016, které lze uplatnit u všech výše uvedených činností, zejména pokud jsou údaje neúplné nebo nepřesné; (ii) anonymizaci osobních údajů; (iii) oznámení třetím stranám, kterým byly údaje předány, pokud úsilí požadované k provedení tohoto opatření není nepřiměřené oproti oprávněnému zájmu, na který by to mohlo mít dopad; a (iv) ukončení zpracovatelských činností, pokud je to možné s ohledem na účel zpracování. Jako správce bychom Vás rádi informovali, že okamžitě ukončíme zpracování, jakmile bude naplněn účel, pro který byla data shromážděna.

7. Podmínky používání cookies jsou uvedeny na www.vivre.cz

Cookies jsou soubory nebo části textu, které server zasílá, často zakódované, webovému prohlížeči a které jsou webovým prohlížečem opětovně odesílány (v nezměněné podobě) při každé návštěvě serveru uživatelem. Cookies jsou nainstalovány do internetového prohlížeče (např. Internet Explorer, Chrome, Mozilla) na žádost webového serveru a jsou zcela „pasivní“ (neobsahují softwarové programátory, viry, spyware a nemají přístup k informacím na hardwaru uživatele). Cookies se používají za účelem ověření a sledování chování uživatelů; obvykle se používají k zapamatování uživatelových preferencí a implementování systému „Přidat do košíku“. Tyto soubory také slouží k rozpoznání uživatelských platforem a zobrazují uživateli relevantní obsah způsobem odpovídajícím jeho preferencím. Cookies zpříjemňují uživatelům prohlížení WEBOVÝCH STRÁNEK a umožňují VIVRE DECO nabízet svým uživatelům kvalitní služby; např. nastavení ochrany osobních údajů v online prostředí a historii nákupního košíku. Cookies se také používají k sestavování anonymních souhrnných statistik, které VIVRE DECO umožňují lépe pochopit, jak uživatelé používají WEBOVÉ STRÁNKY a také jí umožňují zlepšit strukturu a obsah stránek bez osobní identifikace uživatele. VIVRE DECO používá dva typy cookies: dočasné cookies a trvalé cookies. Dočasné cookies jsou dočasné soubory, které v zařízení uživatele zůstávají, dokud neopustí WEBOVÉ STRÁNKY nebo aplikaci nezavře. Trvalé cookies zůstávají v zařízení uživatele, dokud je ručně neodstraní. Na cookies používané partnery provozovatele webových stránek – zejména ve vztahu k uživatelům webových stránek – se vztahují příslušné zásady ochrany osobních údajů. Při prohlížení WEBOVÝCH STRÁNEK může dojít k umístění: cookies umožňujících zlepšení výkonnosti webových stránek, funkčních cookies, cookies týkajících se geografické polohy, registračních cookies, reklamních cookies nebo cookies inzerentů. Osobní údaje získané pomocí cookies mohou být shromažďovány pouze za účelem usnadnění některých uživatelských funkcí a jsou zašifrovány takovým způsobem, který neoprávněným osobám znemožňuje k těmto údajům přístup. Obecně platí, že aplikace, která se používá pro přístup k webovým stránkám, umožňuje automatické ukládání cookies. Toto nastavení může být změněno tak, že automatická správa cookies bude zablokována webovým prohlížečem nebo tak, že uživatel bude informován pokaždé, kdy budou cookies na jeho zařízení zaslány. Podrobné informace o možnostech a způsobech správy cookies lze nalézt v sekci Nastavení webového prohlížeče. Omezení cookies může mít vliv na některé funkce WEBOVÝCH STRÁNEK. Cookies jsou pro efektivní používání internetu velmi důležité, pomáhají vytvářet uživatelsky příjemné prostředí, které je přizpůsobené preferencím a zájmům každého uživatele. Zamítnutím nebo deaktivací cookies se znemožní používání některých webových stránek. Vzhledem ke své flexibilitě a skutečnosti, že většina nejnavštěvovanějších a nejoblíbenějších stránek cookies používá, jsou použití cookies téměř nevyhnutelné; deaktivací cookies se znemožní přístup k nejrozšířenějším a nejužívanějším webovým stránkám včetně YouTube, Gmail, Yahoo a mnoha dalších. Příklady nejvýznamnějšího použití cookies:
• obsah a služby přizpůsobené potřebám uživatelů – kategorie výrobků a služeb; • přizpůsobení přístupu preferencím uživatele – zapamatování si hesel; • zapamatování si dětských ochranných filtrů v souvislosti s internetovým obsahem (možnost rodinného režimu, funkce bezpečného vyhledávání); • měření, optimalizace a analytické funkce – např. potvrzení určité úrovně návštěvnosti webových stránek, jaký typ obsahu je zobrazován a způsob, jakým uživatel webové stránky navštíví (pomocí vyhledávače, přímého vyhledání a vyhledání s pomocí jiných webových stránek). Webové stránky sledují takové údaje za účelem zlepšení jejich používání ve prospěch uživatelů.
Otázky bezpečnosti a ochrany osobních údajů Cookies NEJSOU viry a využívají jen prosté textové formáty; nejsou to části kódů, nemohou být spuštěny automaticky ani automaticky běžet. V důsledku toho nemohou být duplikovány nebo replikovány na jiné sítě, aby tam běžely nebo mohly být replikovány. Jelikož takovým způsobem nefungují, nemohou být považovány za viry. Vzhledem k tomu, že cookies mohou být využity i negativním způsobem, jelikož umožňují uchovávat informace o preferencích a historii prohlížení a mohou být použity jako forma spywaru (sledovací činnosti zaměřené na aktivity uživatelů), existuje mnoho produktů, které proti takovému spyware poskytují ochranu a které průběžně takové problematické soubory mažou.
Obecné prohlížeče mají většinou integrované nastavení ochrany osobních údajů, které poskytuje různé úrovně přijetí cookies, doby jejich platnosti a automatického smazání po návštěvě některých webových stránek. Jelikož je ochrana identity nesmírně cenná a tvoří podstatu práv uživatelů internetu, je nezbytné ozřejmit problémy, které cookies mohou způsobovat. Vzhledem k tomu, že cookies umožňují neustálý tok informací z prohlížeče, webových stránek a naopak, může dojít k zásahu hackera nebo neoprávněné osoby právě ve chvíli, kdy jsou tyto údaje přenášeny, a informace obsažená v cookies tak může být zasažena. Přestože k tomu dochází velmi zřídka, může k tomu dojít v případech, kdy se prohlížeč se serverem spojí prostřednictvím nešifrované sítě (nezabezpečené sítě Wi-Fi). Další útoky mohou nastat v případě nesprávného nastavení serverů. Je velmi důležité, aby si uživatel mohl zvolit tu nejvhodnější metodu k ochraně osobních údajů a: • provedl nastavení prohlížeče s ohledem na cookies tak, aby odráželo komfortní úroveň bezpečnosti při používání cookies; • nastavil delší dobu ukládání historie prohlížení a osobní přístupové informace; • vzal v úvahu nastavení prohlížeče v rámci mazání jednotlivých údajů o prohlížení pokaždé, kdy se prohlížeč zavře. Jedná se o alternativní přístup ke stránkám, které používají cookies – veškeré informace jsou odstraněny po skončení prohlížení; • instaloval a neustále aktualizoval spyware aplikace.
Mnoho aplikací pro detekci a prevenci spyware zahrnuje i detekci útoků na některé webové stránky. To znamená, že brání prohlížeči v přístupu k webovým stránkám, které by mohly využít zranitelnosti prohlížeče nebo stáhnout škodlivý software. Je proto doporučeno neustále aktualizovat navigační nástroje, neboť mnoho takových útoků je provedeno tak, že se zneužijí slabá místa a staré verze prohlížečů. Všechny moderní prohlížeče nabízejí možnost změnit nastavení cookies. Takové nastavení se obvykle nachází v menu prohlížeče v sekci „Možnosti“ nebo „Preference”.

8. Platba kartou

V případě, že ZÁKAZNÍK zvolí bezhotovostní platbu kartou, bude smlouva a/ nebo smlouvy, autorizace i vypořádání karetních transakcí realizováno výhradně prostřednictvím společnosti PayU S.A. Integrované řešení; PayU S.A. je dodavatelem softwarového řešení VIVRE DECO usnadňující elektronický obchodní styk, zejména platební služby, správu plateb a ochranu proti podvodům. K bezhotovostní platbě kartou jsou přijímány všechny typy karet vydané domácími nebo zahraničními bankami označené logy VISA nebo MasterCard, pokud mají ze strany svých vydávajících institucí provádění on-line transakcí povoleno. Platbu lze uskutečnit také bankovním převodem nebo na dobírku při převzetí.
VIVRE DECO nevyhledává ani neukládá žádné informace o bankovní kartě nebo kartách ZÁKAZNÍKA, tyto informace jsou zpracovávány přímo na serverech poskytovatelem on-line platebních služeb.

9. Podmínky prodeje výrobků a služeb on-line

9.1 Přístup ke Službě
9.1.1 Přístup ke SLUŽBĚ je povolen každému REGISTROVANÉMU UŽIVATELI, který si na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH vytvořil UŽIVATELSKÝ ÚČET nebo si stáhnul mobilní aplikace pro iOS nebo Android.
9.1.2 Chce-li REGISTROVANÝ UŽIVATEL získat přístup ke SLUŽBĚ, musí přijmout ustanovení DOKUMENTU.
9.1.3 Vivre Deco si vyhrazuje právo omezit přístup Zákazníka ke Službě a marketingovým kampaním (a tedy nezahrnout ho do promo kampaní a kampaní pro věrné zákazníky, povolit pouze objednávky s platbou předem, atd.), jakož i právo zrušit již zadané objednávky v následujících případech: zadání a odmítnutí více než dvou objednávek v platebním systému při doručení, více než 2 objednávky následně zrušeno Klientem pomocí tlačítka "Zrušit objednávku" nebo písemné oznámení ze strany Zákazníka na adresu kontakt@vivre.cz nebo změny objednávky ve smyslu zrušení 20 výrobků měsíčně z objednaných objednávek, písemným oznámením ze strany Klienta na adresu kontakt@vivre.cz, neslušným vyjadřováním, porušením duševního vlastnictví atd., přístup a existence Účtu Zákazníka by mohly nějak poškodit společnost Vivre Deco. Společnost Vivre Deco si vyhrazuje toto právo, s výjimkou případů povolených podle čl. 9.3.7 nebo jakéhokoli kritéria uvedeného výše. Toto právo může být vykonáváno kdykoli a Klient nemusí být oznámen o této skutečnosti.
9.1.4 Každý REGISTROVAVNÝ UŽIVATEL může mít jen jeden UŽIVATELSKÝ ÚČET. Sdílení UŽIVATELSKÉHO ÚČTU s několika REGISTROVANÝMI UŽIVATELI / ZÁKAZNÍKY není dovoleno.
9.1.5 V případě, že VIVRE DECO zjistí, že jeden UŽIVATELSKÝ ÚČET sdílí více REGISTROVANÝCH UŽIVATELŮ/ZÁKAZNÍKŮ, je oprávněna přístup takových REGISTROVANÝCH UŽIVATELŮ/ ZÁKAZNÍKŮ k OBSAHU nebo SLUŽBĚ omezit nebo zrušit. Pokud na takovém UŽIVATELSKÉM ÚČTU existují OBJEDNÁVKY, budou automaticky zrušeny.
9.1.6 VIVRE DECO je oprávněna po předchozím oznámení zaslaném ZÁKAZNÍKOVI jeho OBJEDNÁVKU odmítnout, aniž by tím byl založen jakýkoliv následný závazek jedné strany vůči druhé a aniž by bylo možné požadovat náhradu škody, a to v následujících případech: • selhání/zneplatnění on-line TRANSAKCE; • nepřijetí ZÁKAZNÍKOVY karty/TRANSAKCE ze strany banky, která ji vydala; • poskytnutí neúplných/nesprávných informací ZÁKAZNÍKEM; • pokud může ZÁKAZNÍKOVA činnost poškodit internetové stránky www.vivre.cz, VIVRE DECO SA COMPANY a/nebo jejích partnery; • pokud ZÁKAZNÍK využívá SLUŽBU způsobem, který je v rozporu s běžným způsobem použití a dobrou vírou nebo pokud svá práva uplatňuje, aby VIVRE DECO poškodil nebo v nadměrné či nevhodné míře v rozporu s dobrou vírou; • opakovaná, po sobě jdoucí neúspěšná doručení zaviněná ZÁKAZNÍKEM; • z jiných oprávněných důvodů (např. z důvodu zadání a neodůvodněného zrušení více než tří OBJEDNÁVEK během 30 dnů).
9. 2 Výrobky a Služby
9.2.1 VIVRE DECO je oprávněna na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH uvádět informace o výrobcích/službách/promo akcích VIVRE DECO nebo třetí osoby, s níž VIVRE DECO uzavřela dohodu o spolupráci, platných po určitou dobu dle stavu zásob.
9.2.2 Výrobky a/ nebo služby zakoupené prostřednictvím SLUŽBY jsou určeny výhradně k osobnímu použití ZÁKAZNÍKA.
9.2.3 VIVRE DECO je oprávněna v odůvodněných případech jednomu nebo více zákazníkům omezit možnost některé výrobky nebo služby dostupné na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH zakoupit.
9.2.4 Veškeré ceny za výrobky a služby uvedené na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH jsou vyjádřeny v Kč a zahrnují DPH.
9.2.5 Cena RRP – „Recommended retail price“ tedy „Doporučená cena dodavatelem“ je informace od dodavatele pro podnikatele, týkající se prodeje v obchodech, komerčních centrech nebo v jakýchkoliv dalších online nebo fyzických obchodních prostorech. Tyto doporučení jsou pouze informativní a nemají právní hodnotu, z důvodu, že je není nutné aplikovat, nejsou přizpůsobené a nejsou zahrnuté v cenách se slevou, tak jak jsou definované v OG 99/2000 pro prodej výrobků a služeb na trhu. Informace RRP není referenční cenou, kterou provozuje Vivre Deco ve svých obchodech a nebyly nabízeny k prodeji za tuto cenu společností Vivre Deco.
9.2.6 Fakturování výrobků se provádí exkluzivně v Kč a jsou použity informace poskytnuté Zákazníkem v příslušném formuláři. Vivre Deco neodpovídá za správnost informací poskytnutých Zákazníkem pro fakturování nebo za nemožnost odvodů nákladů, následkem nesprávných informací poskytnutých Zákazníkem. Faktury jsou vystaveny následovně: pro provedené platby před doručením zakázky a služeb je vystavena zálohová faktura a pro platby provedené ve chvíli dodání zakázky je vystavena daňová faktura, ve chvíli zaslání Zákazníkovi (předání kurýrem). Pro zrušení, vrácení je vystavena storno faktura. Všechny vystavené faktury jsou automaticky zaregistrované a zahrnuty do účetních závěrek. Jiné opravy vystavených faktur, než změny faktur specifikované výše, nebudou akceptovány.
9.2.7. Platba za zakoupené výrobky a/nebo služby může být provedena bezhotovostně platební kartou nebo bankovním převodem anebo v hotovosti platbou při dodání kurýrem.
9.2.8 V případě využití bezhotovostní platby platební kartou nenese VIVRE DECO odpovědnost za jakékoli dodatečné náklady vzniklé ZÁKAZNÍKOVI v důsledku uskutečnění platby v jiné měně než v českých korunách, včetně poplatků za konverzi měn uplatňovaných vystavující bankou. Takto vzniklé náklady nese ZÁKAZNÍK výhradně sám.
9.2.9 Platba v hotovosti doručovacím kurýrům (na dobírku) je zpožděnou platební cestou s rizikem, že společnost Vivre Deco odstoupí od smlouvy. Proto je tato možnost k dispozici pouze v určitých případech a u některých produktů a společnost Vivre Deco si vyhrazuje všechna práva uplatnit tuto možnost na základě interních kritérií. Při objednávání je klient informován a výslovně přijímá zvolenou / dostupnou platební metodu. Pokud zákazník objednává větší množství stejného výrobku (více než 10 položek stejného typu), pro výrobky dodávané přímo od výrobce (v tomto případě bude zřetelně uvedeno v popisu výrobku na místě) nebo produkty na které se vztahují určitá interní kritéria (omezené zásoby, křehké a objemné výrobky, produkty vyžadující zvláštní zacházení),Vivre Deco nabízí exkluzivní možnost platby kartou online.U produktů, které nesplňují výše uvedená kritéria, může Vivre Deco nabídnout platbu bankovním převodem.
9.2.10. Platba objednávky v hotovosti při dobírce (u kurýra) je možná pouze v určitých případech a pro určité výrobky. V případě, že Klient má nedodané a neuhrazené objednávky v celkové výši rovné nebo vyšší než 30 000 Kč, Vivre Deco nabízí možnost provádět další objednávky pouze s platbou dopředu (on-line nebo bankovním převodem). Tato možnost se aktivuje při potvrzení objednávky na webu. Vivre Deco NEMŮŽE být donucena poskytovat možnost Platby v hotovosti, při dodání zakázky (kurýrovi) pro zákazníky, kteří vícekrát odmítli / zrušily zakázku, nebo kteří svou aktivitou mohou vyvolat škody na stránce www.vivre.cz, společnosti Vivre Deco a / nebo jejím partnerům.
9.2.11 Informace získané z obchodních transakcí používané k popisu výrobků, jejich vlastností a váhy na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH (statické obrázky, dynamické obrázky, multimediální prezentace, odkazy na jiné webové stránky) nepředstavují žádný smluvní závazek ze strany VIVRE DECO, neboť slouží výhradně k prezentačním účelům. VIVRE DECO je oprávněna nabídku zboží stáhnout nebo ji kdykoliv změnit, a to až do zadání OBJEDNÁVKY, aniž by tím jakémukoli potenciálnímu kupujícímu vzniklo jakékoli právo na náhradu újmy či jiné odškodnění.
9.2.12 Při zobrazování obrázků výrobků a/ nebo služeb si VIVRE DECO vyhrazuje právo použít jiné produkty (např. příslušenství, atd.), které nemohou být zahrnuty do ceny příslušného výrobku a nebudou spolu s ním doručeny. V takových případech popis výrobku obsahuje jasné informace o tom, který výrobek je k prodeji a který nikoliv. Taková informace je rovněž znázorněna i na obrázku.
9.2.13 Ve velmi limitovaných případech, kdy VIVRE DECO nebude schopna doručit část výrobků některé výrobky dodat část, zašle ZÁKAZNÍKOVI e-mail, ve kterém mu nabídne tyto alternativy: a. zrušení objednávky nebo vynětí výrobku, který nemůže být doručen, z objednávky; b. přičtení bodů na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH, přičemž tyto body lze použít výhradně k nákupu produktů na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH.
9.2.14 „RECYKLAČNÍ POPLATEK“ – hodnota vyjádřená v měně Kč, kterou VIVRE DECO hradí společnosti oprávněné k nakládání s odpadem, přepravě a recyklaci elektrického a elektronického odpadu, jak je stanoveno v zákoně číslo 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů. Podle tohoto zákona je „recyklační poplatek“ účtován VIVRE DECO (výrobcem) a v konečném důsledku by měl být zaplacen konečným ZÁKAZNÍKEM (Uživatelem).
9.2.15. Výběrem možnosti „Jsem Eco“, veškeré návody, popisy výrobků, dokumenty týkající se objednaných výrobků, budou dostupné pouze v elektronickém formátu (v účtu klienta nebo e-mailu).
9.3 On-line objednávky
9.3.1 ZÁKAZNÍK může zadávat OBJEDNÁVKY na výrobky nabízené v daném okamžiku, a to výhradně na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH; nabídky jsou však časově omezené (po uplynutí příslušného období již OBJEDNÁVKY na tyto výrobky nebude možné zadat a tyto výrobky na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH nemusí být dále k dispozici). Cena zobrazená na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH v době, kdy je OBJEDNÁVKA zadána, nemůže být změněna. Po vypršení doby platnosti příslušné nabídky již nelze žádné OBJEDNÁVKY zadat. Vivre může kdykoliv měnit ceny, nabídky, množství podle vnitřních kritérií (geografická poloha, dostupnost na skladě atd.), respektující již zaslané objednávky/smlouvy. Vivre Deco nemůže být nucena dodržet určitou cenu, kromě těch za již zaslané objednávky; potenciální zákazníci, kteří vyhledávají nabídky, ale neposílají své objednávky, si nemohou vyžádat odlišné ceny/nabídky od těch, které jsou zveřejněny na www.vivre.cz.
9.3.2 Dokončením OBJEDNÁVKY ZÁKAZNÍK potvrzuje, že údaje, které poskytl a které jsou nezbytné k uskutečnění nákupu, jsou ke dni zadání OBJEDNÁVKY správné, úplné a přesné (dále jen ZADANÁ OBJEDNÁVKA).
9.3.3 Smlouva uzavíraná na dálku je ze strany VIVRE DECO považována za uzavřenou v Rumunsku okamžikem, kdy je OBJEDNÁVKA zadaná klientem ze strany VIVRE DECO elektronicky potvrzena, s následným doručením (z hlediska množství a kvality) všech výrobků z dané OBJEDNÁVKY (přímo anebo prostřednictvím subdodavatelů). VIVRE DECO je vedle toho oprávněna klienta jakýmikoliv dohodnutými prostředky (telefonicky nebo e-mailem) před potvrzením klientovy OBJEDNÁVKY a před dodáním zboží kontaktovat, aby jí své identifikační údaje a místo dodání osobně potvrdil. Klienti berou na vědomí, že pokud v souladu s výše uvedeným své identifikační údaje a místo dodání nepotvrdí, není VIVRE DECO povinna jim objednané zboží potvrdit/doručit.
9.3.4 VIVRE DECO může OBJEDNÁVKY zadané ZÁKAZNÍKEM v následujících případech jednostranně odvolat a automaticky zrušit, a to i bez předchozího upozornění ZÁKAZNÍKA, aniž by jí v souvislosti s takovým zrušením vznikly jakéhokoliv následné závazky a aniž by ZÁKAZNÍK mohl vůči ní požadovat jakoukoli náhradu škody: • 9.3.4.1 v případě, že emitující banka nepřijme ZÁKAZNÍKOVU platební kartu nebo transakci, v případě bezhotovostních online plateb; • 9.3.4.2 v případě, že transakce byla zrušena zpracovatelem karet schváleným VIVRE DECO k provádění on-line plateb; • 9.3.4.3 v případě, že údaje poskytnuté ZÁKAZNÍKEM na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH za účelem dodání zboží (adresa, kontaktní informace) nejsou správné nebo úplné; • 9.3.4.4 v případě, že aktivita ZÁKAZNÍKA na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH může způsobit VIVRE DECO a/nebo jejím partnerům jakoukoli škodu; • 9.3.4.5 v případě více než dvou po sobě jdoucích neúspěšných pokusů o doručení; • 9.3.4.6. z jiných vážných důvodů.
9.3.5 V případě, že ZÁKAZNÍK zruší OBJEDNÁVKU, kterou již uhradil potvrzeným bankovním převodem anebo platbou on-line platební kartou a emitující banka takovou transakci schválila, bude zaplacená částka ze strany VIVRE DECO ZÁKAZNÍKOVI vrácena do 14 dnů od data, kdy se VIVRE DECO o tomto zrušení dozvěděla, nebo kdy o to ZÁKAZNÍK požádal, přičemž tato částka může být převedena také na formu bodů v souladu s ustanovením článku 9.9.
9.3.6 V případě, že některé ZÁKAZNÍKEM objednané a předem zaplacené (potvrzeným bankovním převodem nebo platbou on-line platební kartou) výrobky již nejsou na skladě z důvodů, které jsou mimo dispozici VIVRE DECO, sdělí VIVRE DECO tuto skutečnost ZÁKAZNÍKOVI, jakmile se o tom dozví, a vrátí mu takto uhrazené částky do 14 dnů ode dne, kdy ZÁKAZNÍKA o tom, že zboží není na skladě, vyrozuměla. V takovém případě si VIVRE DECO vyhrazuje právo ZÁKAZNÍKOVI nabídnout vedle vrácených částek i promo body (udělené zdarma) za jakýkoli produkt, který byl objednán, jehož OBJEDNÁVKA byla potvrzena, a který nebylo možné dodat z důvodů, které VIVRE DECO nemohla ovlivnit. Takové body mohou být uplatněny jedině na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH a možnost jejich využití závisí na chování ZÁKAZNÍKA; 1 bod se rovná 1 Kč a nesmí být mezi účty nebo uživateli převáděn. Jakékoliv podezření z podvodu má za následek propadnutí těchto zdarma udělených promo bodů.
9.3.7 OBJEDNÁVKA, která již byla zadána, může být změněna jen na základě žádosti ZÁKAZNÍKA a pouze v případech uvedených níže. ZÁKAZNÍK o takovou změnu musí požádat e-mailem na adrese kontakt@vivre.cz s tím, že jeho požadavek musí být jasně formulován a musí obsahovat číslo OBJEDNÁVKY: a. ZÁKAZNÍK zruší volbu výrobku a informuje o tom VIVRE DECO před zadáním OBJEDNÁVKY; b. navýšení počtu již objednaných výrobků; c. opoždění dodání zboží o více než 2 týdny oproti standardní době dodání; d. změny doručovací adresy; e. kumulace objednávek (k dispozici pouze u objednávek s platbou na dobírku) s blízkými dodacími lhůtami (maximálně jeden den). V případě kumulace objednávek bude původní objednávka označena jako “zrušená objednávka”, a produkty vztahující se k této objednávce budou přidány k další kumulované objednávce. f. změna způsobu platby; g. změna data pro fakturaci. Pro vystavené faktury již nelze provádět změny týkající se osoby právnické / fyzické (nahradit novou osobu), pouze korekce (název / jméno, kontaktní informace atd.). 9.3.8 V případě, že se ZÁKAZNÍK rozhodne pro úhradu on-line platební kartou nebo bankovním převodem, OBJEDNÁVKU změnit nelze. 9.3.9 V případě, že ZÁKAZNÍK změní své osobní údaje pomocí formuláře, který je k dispozici na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH, vezme VIVRE DECO tuto změnu na vědomí, u všech nevyřízených OBJEDNÁVEK však zůstanou zachovány údaje stanovené/ schválené ZÁKAZNÍKEM před tím, než k takové změně došlo. 9.3.10 Objednávku lze před odesláním zrušit pomocí tlačítka "Zrušit objednávku" na Účtu Zákazníka nebo na základě písemné žádosti ze strany klienta zasláním e-mailu na adresu kontakt@vivre.cz, kde jasně vyžaduje zrušení číslo objednávky. 9.3.11. U každé vytvořené objednávky je ZÁKAZNÍK povinen ověřit a souhlasit se smluvním rámcem.
9.4 Telefonické objednávky
9.4.1 ZÁKAZNÍK / REGISTROVANÝ UŽIVATEL není oprávněn zadávat OBJEDNÁVKY telefonicky. ZÁKAZNÍK / REGISTROVANÝ UŽIVATEL není oprávněn OBJEDNÁVKU po telefonu ani měnit.
9.5 Smlouva a dokončení
9.5.1 Od 1. května 2015 je zboží prodávané prostřednictvím WEBOVÝCH STRÁNEK ZÁKAZNÍKŮM dodáváno prostřednictvím SC Vivre Deco SA, identifikační číslo J40/3718/2012, daňové identifikační číslo RO30010618. V případě individuálních zákazníků nebo právnických osob, které nejsou registrovány v evropském systému VIES, budou při nákupu zboží uvnitř EU faktury vystaveny včetně místní DPH ve výši 21%. Faktury budou vystaveny s použitím DPH kódu CZ683901496 na společnost Vivre Deco SA, dle českého práva. Poté bude takto získaná DPH společností Vivre Deco SA odvedena do státního rozpočtu České republiky v souladu se směrnicí 2006/112/ES o společném systému daně z přidané hodnoty. V případě firemních zákazníků zaregistrovaných do systému http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=_pl budou při nákupu zboží uvnitř EU faktury vystaveny bez DPH. Tyto faktury budou vystaveny s použitím DPH kódu RO 30010618 společnosti VIVRE DECO v souladu s rumunskými daňovými zákony. Tento prodej je považován za nákup zboží uvnitř EU a je zbaven povinnosti hradit DPH dle bodu 138 směrnice Rady 2006/112/ES o společném systému daně z přidané hodnoty.
9.5.2 VIVRE DECO poskytne ZÁKAZNÍKOVI informace o stavu jeho / její OBJEDNÁVKY zasláním informativního e-mailu na adresu uvedenou ZÁKAZNÍKEM. Vystavená faktura musí obsahovat všechny povinné údaje v souladu se zákonem číslo 235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
9.5.3 Smlouva a dokumenty potvrzující doručení zásilky kurýrem ZÁKAZNÍKOVI (přepravní doklad podepsaný a vyplacený) ze strany VIVRE DECO představují závaznou smlouvu.
9.5.4 Smlouva je uzavřena na dobu určitou. Doba jejího trvání uplyne okamžikem, kdy strany splní své vzájemné závazky dle podmínek stanovených v tomto DOKUMENTU.
9.5.5 V případě, že se seznam dodaných položek (lze je stáhnout z Mého účtu) a obsah balíku liší, je ZÁKAZNÍK povinen VIVRE DECO a kurýra (za předpokladu, že byl přítomen ve chvíli, kdy ZÁKAZNÍK tuto skutečnost zjistil) o této skutečnosti informovat nejpozději do 24 hodin od data převzetí balíku, a to telefonicky nebo e-mailem na adrese kontakt@vivre.cz a uvést další podrobnosti (fotografie, vysvětlení, atd.). Pokud si toho ZÁKAZNÍK nevšimne v přítomnosti kurýra, nemůže namítat odlišnosti.
9.6 Přeprava
9.6.1 Náklady na kurýrní doručení výrobků zakoupených na stránce www.vivre.cz od společnosti Vivre Deco jsou následující: a) za dodávku objednaných výrobků s celkovou hodnotou nižší než 1500 Kč je dodací poplatek 69 Kč (včetně DPH). b) na dodání objednaných výrobků v celkové hodnotě nad 1500 Kč, dodání je bezplatná, plně podporována Vivre Deco. Celkové náklady na zakázku se objednateli sdělí v čase zadání objednávky a objednatel výslovně souhlasí s objednávkou a odhady nákladů na přepravu, bez ohledu na údaje, které byly základem pro stanovení těchto nákladů. V důsledku toho Zákazník nemůže požadovat až po umístění objednávky, nižší dopravní náklady na základě individuálních vážení nebo měření balení. Vivre Deco nabízí doručovací službu až po dveře bytu / nemovitosti na určenou adresu dodání v době zadání objednávky, pokud vlastnosti / zvláštnosti lokality umožňují dodávku uskutečnit bez porušení právních předpisů o bezpečnosti práce. Pokud dodávku nelze provést bez porušení zákonných ustanovení, poskytovatel služeb, dopravní společnost může odmítnout doručení před dveřmi budovy / nemovitosti.
9.6.2 ZÁKAZNÍKOVI musí být při zadání OBJEDNÁVKY výslovně sdělena doba dodání, která představuje časový interval ovlivněný následujícím: přepravou výrobků od dodavatelů VIVRE DECO, dobou zpracování OBJEDNÁVKY v logistickém středisku původního dodavatele a ve skladu VIVRE DECO, počtem pracovních dnů v měsíci, počtem objednaných položek, dobou nezbytnou ke zpracování každého výrobku, atd. Celková doba dodání může být zpožděna kvůli výrobku vyžadujícímu delší doby dodání a ZÁKAZNÍK proto bere na vědomí, že při objednání několika výrobků může být dodací lhůta prodloužena až do nejzazšího termínu dodání. Výrobky objednané v rámci jedné objednávky jsou zpravidla dodány v jednom balíku s jediným přepravním dokladem (takové výrobky nejsou doručovány po částech). Dodání je zpravidla uskutečněno v dodací lhůtě uvedené při zadání OBJEDNÁVKY (v rozmezí od 2 dnů do 8 týdnů) a ZÁKAZNÍK může kdykoliv získat informace o stavu dodání. Pokud objednaný výrobek překročí výše uvedenou dodací lhůtu, VIVRE DECO o tom ZÁKAZNÍKA okamžitě vyrozumí prostřednictvím e-mailu, ve kterém mu nabídne dvě možnosti: ZÁKAZNÍK může písemně zrušit OBJEDNÁVKU / výrobek nebo může souhlasit s novou dodací lhůtou. V případě, že takový výrobek byl uhrazen předem, budou zaplacené částky vráceny v plné výši dle zákonných ustanovení nejpozději do 14 dnů od data zrušení.
9.6.3 Vivre Deco může mít kampaně s bezplatným dodáním (poplatek za dodání - tak, jak je definován v 9.6.1 ve výši 0 (nula) Kč. Bezplatné dodání se aplikuje pouze pro výrobky s celkovou hodnotou více než X Kč, pouze za určitých podmínek, zapojují, ale nejen těchto, následující: a. zachování smlouvy / objednávky v počáteční formuli (beze změn / odkládání). b. změna objednávky z iniciativy Vivre Deco: změny dodací lhůty (zejména odkládání), výrobky, které se staly nedostupnými, jiné chyby v systému atd.
9.6.4 Doručení více balíků Za účelem zajištění integrity malých a křehkých výrobků a zkrácení dodacích lhůt, Vivre Deco využívá systém Multicolet: objednávka je zaslána v několika samostatných zásilkách (v samostatných dnech). Zákazník si může zkontrolovat číslo objednávky a její stav v sekci Můj účet na adrese www.vivre.cz. Společnost Vivre Deco v žádném případě nezaručuje, že objednávka bude zaslána v jedné zásilce a nevyžaduje dodatečné poplatky za dodání ve dvou zásilkách. Způsob balení a dodání je volná volba společnosti VIVRE DECO, s dodržením povinností kompletního doručení výrobků v předpokládané době.
9.7 Jakost a záruky
9.7.1 VIVRE DECO je povinna poskytnout záruky v souladu s českými právními předpisy. Podrobné údaje týkající se poskytnutých záruk jsou uvedeny v popisech jednotlivých výrobků. Žádný REGISTROVANÝ UŽIVATEL není oprávněn požadovat prodlouženou záruku nad rámec té, která již byla poskytnuta. Záruka se vztahuje na běžné opotřebení výrobku a uplatní se pouze u výrobků zakoupených u VIVRE DECO, které byly ZÁKAZNÍKEM zaplaceny. Na výrobky se také vztahuje záruka za jakost dle zákona číslo 449/2003, o prodeji zboží a zárukách (Lege nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora). Vztahuje-li se na výrobek prodloužená záruka, musí být tato prodloužená záruční doba poskytnuta. V souladu s články 9 - 14 zákona číslo 449/2003 nese VIVRE DECO odpovědnost za nedodržení jakosti (vady výrobku) v případě, že taková situace nastane do 2 let od dodání výrobku. Při uplatnění záruky lze částku zaplacenou za vadné výrobky vrátit zpět, pokud se ZÁKAZNÍK na prodejce obrátí písemně ve lhůtě stanovené zákonem; VIVRE DECO vadné nebo nevyhovující výrobky nevyměňuje ani neopravuje. VIVRE DECO se stává vlastníkem těchto vadných či nevyhovujících výrobků. ZÁKAZNÍK nemá nárok na náhradu škody nebo penále za vadné či nevyhovující výrobky a odesláním OBJEDNÁVKY prohlašuje, že v případě neshody souhlasí s přijetím ekvivalentu ceny těchto výrobků a přepravy.
9.7.2 Konkrétní data o charakteristice každého výrobku jsou uvedená na webové stránce. Informace o obchodních podmínkách týkající se záruky Vivre Deco a obecné pokyny pro použití různých typů výrobků mohou být předány Klientovi jako dokument v digitálním formátu, dostupné v účtu Vivre nebo vyžádané prostřednictvím e-mailu. V případě, že Klient neobdržel tyto informace, může je kdykoliv obdržet žádostí přes e-mail na kontakt@vivre.cz nebo telefonicky.
9.8. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
9.8.1 S výjimkou omezení stanovených v článku 9, týkajících se získání VIVRE DECO bodů, je ZÁKAZNÍK oprávněn zboží zakoupené na základě smlouvy vrátit a požadovat vrácení celkové částky uhrazené za tyto výrobky, a to v následujících případech: • 9.8.1.1 výrobky mají závažné vady, kvůli kterým je není možné použít k zamýšlenému účelu; • 7.8.1.2 dodané výrobky neodpovídají (specifikace, množství, atd.) zaslané OBJEDNÁVCE; • 9.8.1.3 výrobky mají výrobní vady; • 9.8.1.4 ZÁKAZNÍK od smlouvy odstoupil do 30 dnů ode dne převzetí zboží. VIVRE DECO tak prodlužuje ve prospěch ZÁKAZNÍKA 14-ti denní dobu stanovenou v článku 9 zákona č. 34 ze dne 4. června 2014 o právech spotřebitelů, kteří uzavřeli smlouvy s podnikateli, ve znění dalších dodatků a změn právních norem.
9.8.2 VIVRE DECO může převzít veškeré náklady vzniklých v souvislosti s vrácením zboží (za dodání nebo vrácení výrobku bez ohledu na důvod vrácení) jako odměnu za věrnost za předpokladu, že ZÁKAZNÍK použije formulář uvedený v článku 9.8.3 a) a o vrácení požádá prostřednictvím sekce Můj účet na stránkách www.vivre.cz. Vyplněním formuláře o vrácení Zákazník má možnost současně vybrat produkty z jedné nebo více objednávek, které lze vrátit (s maximální lhůtou 30 dní). V případě, že ZÁKAZNÍK použije jinou kurýrní službu nebo způsob doručení (poštou nebo vlastními prostředky), bude postupováno v souladu s články 13 a 14 zákona číslo 34 ze dne 4. června 2014 o právech spotřebitelů, kteří uzavřeli smlouvy s podnikateli, ve znění dodatků a dalších právních norem.
9.8.3 ZÁKAZNÍK je povinen VIVRE DECO informovat o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy před uplynutím termínu pro uplatnění odstoupení od smlouvy. K tomuto účelu může ZÁKAZNÍK zvolit jednu z následujících možností: a) použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který je k dispozici na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH v sekci Vrácení; b) učinit jednoznačné prohlášení vyjadřující jeho/její rozhodnutí odstoupit od smlouvy.
9.8.4 ZÁKAZNÍK, který VIVRE DECO informoval podle článku 9.8.3, odpovídá za vrácení zboží VIVRE DECO nebo jakékoliv jiné straně pověřené ze strany VIVRE DECO k jejich přijetí (obvykle se jedná o kurýrní službu uvedenou na formuláři pro vrácení zboží uvedeného na stránkách www.vivre.cz) a musí jej vrátit bez zbytečného odkladu, a to do 30 dnů ode dne, kdy VIVRE DECO informoval o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Tento termín je dodržen, jestliže jsou výrobky ZÁKAZNÍKEM odeslány před uplynutím 30 denní lhůty a jsou náležitě zabaleny tak, aby během přepravy byly chráněny.
9.8.5 ZÁKAZNÍK nemá právo zakoupené výrobky vrátit a/nebo uplatnit nárok na náhradu škody za jejich poškození v těchto případech:
9.8.5.1 V případě, že je datum žádosti o vrácení ze situací uvedených v článku 9.8.1 stejné jako datum oznámení úmyslu vrátit zboží, a dojde tak k překročení 30 denní lhůty dle článku 9.8.2, která počíná běžet prvním pracovním dnem následujícím po datu, kdy se smlouva stala závaznou.
9.8.5.2 V případě, že je výrobek vrácen z důvodů uvedených v článku 9.8.1 a vrácený výrobek je v jiném stavu, než v jakém byl původně doručen (s přiloženými dokumenty a všemi součástmi).
9.8.5.3 V případě, že výrobky byly vyrobeny podle přání ZÁKAZNÍKA nebo uzpůsobeny jeho potřebám.
9.8.5.4 V případě, že byly objednány a dodány výrobky opatřené uzávěrem/pečetí a tyto nemohou být vráceny z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud ZÁKAZNÍK tyto výrobky již otevřel/pečeť odstranil (takové výrobky jsou prezentovány jako nevratné).
9.8.5.5 V případě, že objednané a dodané výrobky jsou neoddělitelně smíchány s jinými výrobky v okamžiku dodání.
9.8.6 REGISTROVANÝ UŽIVATEL / ZÁKAZNÍK je při zadání OBJEDNÁVKY informován e-mailem o tom, zda lze výrobek vrátit či nikoliv a zda je jeho vrácení spojeno s nějakými náklady. Výrobky tvořící sadu/soupravu musí být vráceny jen jako sada/souprava.
9.8.7 V případě, že ZÁKAZNÍK odstoupí od smlouvy, vrátí mu VIVRE DECO celou zaplacenou částku, kterou od něj v rámci úhrady zboží obdržela, včetně nákladů na doručení, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy se o rozhodnutí ZÁKAZNÍKA odstoupit od smlouvy v souladu s články 9.8.2 a 9.8.3 dozvěděla. Částka by měla být vrácena s použitím stejné platební metody, jakou ZÁKAZNÍK použil při provádění původní transakce, s výjimkou situace, kdy ZÁKAZNÍK souhlasil s jinou platební metodou, za podmínky, že ZÁKAZNÍKOVI nebudou v souvislosti s tímto způsobem účtovány žádné poplatky (dodatečné náklady).
9.8.8. ZÁKAZNÍK je oprávněn vrátit výrobky zakoupené prostřednictvím smlouvy a má nárok pouze na částečnou náhradu ceny (protiplnění) za tyto výrobky, jsou-li ve stavu, který snižuje jejich prodejní hodnotu (nemají všechny části, neobsahují původní dokumentaci nebo z jiných příčin, v jejichž důsledku je původní výrobek pozměněn).
9.8.9. Pokud zákazník řádně nezabalí vrácené výrobky pro ochranu/manipulaci, kurýr uvedený ve formuláři o vrácení je oprávněn nepřebírat, na náklady společnosti Vivre Deco, zboží oznámené k vrácení. Pokud zákazník odešle nesprávně zabalené výrobky pro ochranu/manipulaci jinou metodou (jiný kurýr, pošta, osobní doprava apod.) je zodpovědný za jakékoli škody, vady, chybějící díly zjištěné při přijetí balíku. Výše uvedená ustanovení se nevztahují na původní obal výrobků, ale na jakékoliv obaly, které podle kurýrních standardů uvedených na stránce kurýra jsou schopny chránit produkty v závislosti na jejich specifičnosti (materiál, rozměry atd.).
9.9 Body VIVRE DECO
9.9.1 VIVRE DECO může nabízet body formou daňově uznatelných marketingových nákladů a mechanismus jejich udělování může jednostranně změnit; ZÁKAZNÍK není oprávněn žádat v souvislosti s takovou změnou náhradu škody. Jeden bod má hodnotu 1 Kč a může být použit k nákupu zboží na www.vivre.cz. Promo body lze získat následujícím způsobem: 9.9.1.1 Body získané za pozvání přátel • 1. Po registraci na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH zašlou ZÁKAZNÍCI pozvánku k návštěvě WEBOVÝCH STRÁNEK jiným osobám, které nejsou a nebyly členy Vivre komunity (REGISTROVANÝMI UŽIVATELI) na www.vivre.cz. • 2. Osoby, které obdrží výše uvedené pozvánky, se zaregistrují a stanou se REGISTROVANÝMI UŽIVATELI; • 3. Poté, co se stanou REGISTROVANÝMI UŽIVATELI, si tyto osoby zakoupí výrobky prostřednictvím OBJEDNÁVEK zadaných z nově založeného UŽIVATELSKÉHO ÚČTU. Po uplynutí lhůty pro odstoupení (30 dnů od dodání zboží) u první zaplacené OBJEDNÁVKY zadané osobou, kterou ZÁKAZNÍK prostřednictvím webových stránek www.vivre.cz pozval, obdrží ZÁKAZNÍK, který této osobě odeslal pozvánku, 120 Kč jako bod, který je využitelný na www.vivre.cz. Body jsou připsány na UŽIVATELSKÝ ÚČET ZÁKAZNÍKA a mohou být použity k nákupu zboží, přičemž 1 bod má hodnotu 1 Kč.
9.9.1.2 Body udělené za věrnost a jako náhrada jiných aktivit: VIVRE DECO emailem sdělí ZÁKAZNÍKOVI, že obdržel/a body za aktivaci určitých mechanismů nebo jako kompenzaci za zpožděné dodávky nebo zrušené zboží. ZÁKAZNÍK klikne na odkaz uvedený v e-mailu a aktivuje/stáhne si tyto body na www.vivre.cz. Po stažení mohou být takové body použity k úhradě zboží nebo dopravy za jakoukoliv OBJEDNÁVKU zadanou z příslušného UŽIVATELSKÉHO ÚČTU ZÁKAZNÍKA.
9.9.2 Období platnosti (použití) bodů Vivre je limitována. Body Vivre mají termín použití při následující objednávce do maximálně 12 měsíců od jejich data aktivace v účtu Vivre Klienta. Po tomto termínu, Body Vivre starší 12 měsíců vyprší automaticky a budou odečteny z účtu Klienta. Body nelze přeměnit na koruny a nelze je používat mimo webovou stránku www.vivre.cz. Body nelze použít mimo účet, ve kterém jsou načtené, nelze je přenášet na jiný účet a nelze je používat během akvizice pro jiné Klienty.
9.9.3 V případě jakéhokoli podezření na podvod v souvislosti se získáním nebo použitím těchto promo bodů, si VIVRE DECO vyhrazuje právo přidělování a využívání VIVRE DECO bodů jednostranně zrušit a takové opatření brání ZÁKAZNÍKOVI požadovat náhradu škody nebo protihodnotu v podobě určitého zboží.
9.9.4 V případech uvedených v článku 9.8.1, týkají-li se zboží zcela nebo částečně uhrazeného prostřednictvím promo bodů, není možné částky, které mají být vráceny, zaslat na bankovní účty specifikované ZÁKAZNÍKY; je-li vraceno takové zboží, obdrží za něj ZÁKAZNÍK body (1 bod = 1 Kč), které může použít k budoucím nákupům výhradně na www.vivre.cz.
10. Podvodné jednání
10.1 VIVRE DECO není oprávněna po svých ZÁKAZNÍCÍCH nebo uživatelích prostřednictvím jakýchkoli komunikačních prostředků (e-mail/telefon/SMS/ atd.) požadovat informace týkající se důvěrných údajů, účtů / platebních karet nebo osobních hesel.
10.2 ZÁKAZNÍK / REGISTROVANÝ UŽIVATEL přebírá plnou odpovědnost za zpřístupnění osobních a důvěrných informací třetí osobě.
10.3 VIVRE DECO odmítá odpovědnost za jakékoli ztráty jakéhokoli REGISTROVANÉHO UŽIVATELE / ZÁKAZNÍKA způsobené třetí osobou, která předstírá, že je VIVRE DECO nebo jedná jejím jménem.
10.4 REGISTROVANÝ UŽIVATEL / ZÁKAZNÍK je povinen VIVRE DECO o jakémkoli takovém pokusu o podvod informovat.
10.5 VIVRE DECO nepodporuje SPAM. Jakýkoliv REGISTROVANÝ UŽIVATEL / ZÁKAZNÍK, který výslovně doplní svou e-mailovou adresu na WEBOVÉ STRÁNKY, se může rozhodnout pro deaktivaci účtu odpovídajícího takové e-mailové adrese.
10.6 Veškeré zprávy zaslané ze strany VIVRE DECO prostřednictvím elektronických prostředků komunikace na dálku (např. e-mail) obsahují úplné a přesné identifikační údaje odesilatele nebo odkazy na takové údaje, a to k datu odeslání takového sdělení.
10.7 Následující činnosti jsou považovány za pokus o podvod ve vztahu k WEBOVÝMCH STRÁNKÁMEK/ OBSAHU/ a/nebo VIVRE DECO. VIVRE DECO si vyhrazuje právo podat trestní oznámení proti stranám, které se pokusí spáchat takové podvodné jednání: 10.7.1 přístup k údajům jakéhokoli REGISTROVANÉHO UŽIVATELE / ZÁKAZNÍKA pomoci účtu nebo jiné metody;
10.7.2 pozměnění nebo úprava obsahu WEBOVÝCH STRÁNEK nebo jakékoliv korespondence, kterou VIVRE DECO zašle REGISTROVANÉMU UŽIVATELI/ ZÁKAZNÍKOVI.
10.7.3 ovlivnění výkonu serveru/serveru(ů), který (které) hostí WEBOVÉ STRÁNKY;
10.7.4 zpřístupnění nebo zveřejnění obsahu, který VIVRE DECO zašle jakýmikoliv prostředky REGISTROVANÉMU UŽIVATELI / ZÁKAZNÍKOVI, třetí osobě, která k přijetí obsahu nemá potřebné oprávnění, pokud taková osoba není zamýšleným adresátem zprávy.
10.8 Pokus získat od VIVRE DECO body, jak je popsáno v článku 9.9, pomocí falešných účtů (fiktivní jména, více než jeden účet na osobu nebo použití identity jiných osob), se považuje za pokus o podvod a bude mít za následek zrušení získaných výhod, zablokování přístupu na WEBOVÉ STRÁNKY a nahlášení takového jednání příslušným orgánům.
11. Prohlášení
11.1 VIVRE DECO nenese odpovědnost za žádného REGISTROVANÉHO UŽIVATELE / ZÁKAZNÍKA, který používá WEBOVÉ STRÁNKY nebo OBSAH v jakékoliv jiné formě, než jak je stanoveno v tomto DOKUMENTU.
11.2 V případě, že se REGISTROVANÝ UŽIVATEL / ZÁKAZNÍK domnívá, že OBSAH zaslaný VIVRE DECO porušuje autorská nebo jiná práva, je oprávněn VIVRE DECO kontaktovat na adrese kontakt@vivre.cz za účelem zjištění podrobností a jejího uvědomění.
11.3 VIVRE DECO nezaručuje REGISTROVANÉMU UŽIVATELI nebo ZÁKAZNÍKOVI, že bude mít přístup na WEBOVÉ STRÁNKY nebo ke službám, pokud se na WEBOVÝCH STRÁNKÁCH nezaregistruje, a neudělí mu oprávnění stahovat nebo zcela či částečně měnit OBSAH, zcela či částečně reprodukovat OBSAH, kopírovat nebo využívat OBSAH nebo předávat třetí osobě jakýkoliv OBSAH, ke kterému má přístup na základě smlouvy o užívání, aniž by k tomu měl ze strany VIVRE DECO písemný souhlas.
11.4 VIVRE DECO nenese odpovědnost za obsah, množství nebo povahu jiných webových stránek, ke kterým může mít REGISTROVANÝ UŽIVATEL prostřednictvím jiných odkazů přístup, a to bez ohledu na povahu těchto odkazů. Za obsah příslušných webových stránek nesou plnou odpovědnost jejich majitelé.
11.5 VIVRE DECO nenese odpovědnost za použití WEBOVÝCH STRÁNEK a/nebo OBSAHU zaslaného REGISTROVANÉMU UŽIVATELI / ZÁKAZNÍKOVI jakýmikoliv prostředky (elektronickými, telefonickými, atd.), prostřednictvím webových stránek, e-mailem nebo zaměstnancem VIVRE DECO v případě, kdy by takové zaslání způsobilo REGISTROVANÉMU UŽIVATELI / ZÁKAZNÍKOVI nebo třetí osobě zahrnuté do takového přenosu obsahu, jakoukoliv škodu.
11.6 VIVRE DECO nezaručuje, a to přímo ani nepřímo, že: 11.6.1 SLUŽBA bude v souladu s požadavky ZÁKAZNÍKA;
11.6.2 SLUŽBA nebude přerušována, bude bezpečná a bez chyb;
11.6.3 výrobky/služby získané buď zdarma, nebo zakoupené prostřednictvím SLUŽBY odpovídají požadavkům nebo očekáváním ZÁKAZNÍKA;
11.7 Podle těchto podmínek provozovatelé, správci a/ nebo vlastníci webových stránek nenesou dle tohoto DOKUMENTU odpovědnost za taková jednání a z nich vyplývající důsledky, včetně nákupů, speciálních nabídek, akcí nebo jakéhokoliv jiného druhu jednání/vztahu/transakce/spojení/ atd., které může mezi REGISTROVANÝM UŽIVATELEM nebo ZÁKAZNÍKEM a třetí osobou, která je přímo nebo nepřímo na webových stránkách propagována, nastat.
12. Vyšší moc a nahodilá událost
12.1 S výjimkou případů, které nejsou výslovně stanoveny, žádná ze smluvních stran neodpovídá za včasné a řádné splnění podmínek vyplývajících ze smlouvy nebo jejich části, bylo-li jejich nesplnění způsobeno zásahem vyšší moci.
12.2 Strana nebo právní zástupce strany, která se vyšší moci dovolává, musí druhou smluvní stranu o takové události okamžitě informovat a přijmout vhodná opatření k omezení následků takové události.
12.3 Strana nebo právní zástupce strany, která se vyšší moci dovolává, je v případě, kdy jí zásah vyšší moci brání v splnění příslušné povinnosti, od plnění takové povinnosti osvobozena.
12.4 Pokud vyšší moc trvá po dobu delší než 15 dnů ode dne jejího vzniku, je každá ze smluvních stran oprávněna smlouvu vypovědět za předpokladu, že o tom druhou smluvní stranu vyrozuměla; žádná ze stran není oprávněna žádat náhradu škody, která jí v této souvislosti vznikla.
12.5 Strana, která se zásahu vyšší moci dovolává, musí prokázat nemožnost plnění svých povinností v důsledku zásahu vyšší moci do 30 dnů od dne, kdy k tomuto zásahu došlo (v mezích stanovených článkem 12.3).
12.6 VIVRE DECO neodpovídá za nedoručení zásilky, ke kterému došlo v důsledku nahodilé události (nehody, ke které dojde u dodavatele nebo kurýrní služby). V takovém případě však ZÁKAZNÍK může získat aktivní promo body (výhradně na základě uvážení VIVRE DECO nebo v závislosti na konkrétním případě), které lze bez časového omezení použít k nákupu zboží na www.vivre.cz, jak je uvedeno v bodě 9.9.
13. Spory
13.1 Použitím / návštěvou / prohlížením si/ atd. WEBOVÝCH STRÁNEK a/nebo jakéhokoliv OBSAHU zaslaného VIVRE DECO REGISTROVANÉMU UŽIVATELI/ ZÁKAZNÍKOVI, přistoupením a/nebo odesláním jakýmikoliv prostředky (elektronickými, telefonickými, atd.) vyjadřuje REGISTROVANÝ UŽIVATEL/ZÁKAZNÍK svůj souhlas s těmito podmínkami.
13.2 Jakýkoli spor týkající se těchto podmínek, který mezi REGISTROVANÝM UŽIVATELEM nebo ZÁKAZNÍKEM a VIVRE DECO vznikne, bude řešen smírnou cestou.
13.3 Jakýkoli spor jakéhokoli druhu, který mezi ZÁKAZNÍKEM a VIVRE DECO nebo jejími partnery vznikne, bude řešen smírnou cestou. Pokud smírné řešení nebude možné, bude spor předložen k rozhodnutí příslušnému soudu dle sídla VIVRE DECO nebo příslušnému soudu dle místa bydliště spotřebitele v souladu s příslušnými právními předpisy.
13.4 S ohledem na ustanovení nařízení (EU) č. 524/2013 ve věci řešení on-line sporů ve spotřebních otázkách, pozměňujícímu nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnici 2009/22/ES nabízí VIVRE DECO REGISTROVANÝM UŽIVATELŮM/ ZÁKAZNÍKŮM možnost upustit od soudního řešení sporů a využít evropskou platformu on-line řešení sporů (ODR platforma), což je digitální nástroj vytvořený Evropskou komisí za účelem usnadnění nezávislého, nestranného, transparentního, účinného, rychlého a spravedlivého soudního urovnání sporů týkajících se smluvních závazků vyplývajících ze smluv o prodeji nebo poskytování služeb on-line, uzavřených mezi spotřebitelem s bydlištěm v Evropské unii a obchodníkem se sídlem v Evropské unii. V tomto ohledu lze využít následující odkaz na ODR platformu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage . Berte prosím na vědomí, že také Česká obchodní inspekce je kompetentním orgánem k mimosoudnímu řešení sporů, a to způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro bližší informace prosím navštivte web České obchodní inspekce www.coi.cz.
13.5 Bude-li některé z výše uvedených ustanovení z jakéhokoli důvodu shledáno neplatným, neplatnost tohoto ustanovení nebude mít vliv na další ustanovení.
13.6 Tento dokument byl vypracován podle rumunského práva a bude vykládán v souladu s ním; tím nejsou dotčeny právní předpisy na ochranu spotřebitele státu, jehož je spotřebitel státním příslušníkem. Tato smlouva podléhá rumunskému zákonu. Jakékoliv spory mezi VIVRE DECO SA a zákazníky se řeší smírem. Pokud to není možné, budou soudní spory řešit místně příslušný městský soud v Bukurešti.
14. Závěrečná ustanovení
14.1 VIVRE DECO si vyhrazuje právo změny těchto ustanovení, jakož i ke všem změnám WEBOVÉ STRÁNKY/ jejich struktury/SLUŽBY a veškerého OBSAHU, a to i bez předchozího upozornění REGISTROVANÉHO UŽIVATELE nebo ZÁKAZNÍKA.
14.2 V rámci omezení stanovených tímto DOKUMENTEM nenese VIVRE DECO odpovědnost za případné chyby, které se na webových stránkách objeví, včetně důsledku jakýchkoli úprav, změn nastavení, atd., které nebyly provedeny správcem WEBOVÝCH STRÁNEK.
14.3 VIVRE DECO si vyhrazuje právo uvádět reklamní bannery jakéhokoliv druhu a/nebo odkazy v libovolné části WEBOVÝCH STRÁNEK v souladu s platnými právními předpisy.
15. Kontaktní a další údaje
15.1 V případě dotazů nebo návrhů týkajících se VIVRE DECO nás prosím kontaktujte na číslech +420234261705 od pondělí do pátku a to od 8:00 do 17:00 hod. nebo zašlete e-mail na adresu kontakt@vivre.cz.
15.2 Jakékoli připomínky, dotazy, zpětná vazba, nápady, návrhy nebo jiná sdělení či informace týkající se nebo související s WEBOVÝMI STRÁNKAMI, jejich provozem nebo zlepšením jejich fungování zůstávají výhradním majetkem SC Vivre Deco SA. Zpracování osobních údajů: VIVRE DECO je zapsána v rumunském registru zpracovatelů osobních údajů pod č. 22845.
15.3 Pověřenec pro ochranu osobních údajů může být kontaktován na e-mailové PROPAGACE POMOCÍ PARTNERŮ a. Propagační partner - Designér interiérů, architekt, firmy interiérového designu atd. které doporučují výrobky prodávané společností Vivre a zvýší prodej zákazníkům / klientům svých služeb designu a zařizování. Členové, kteří prodávají (obchody online nebo offline) nebo koneční spotřebitelé (nejsou v konzultačním vztahu s uživatelským členy), nejsou propagačním partnery. Zaměstnanci Vivre nemohou být propagační partnery; b. Voucher Designer - celková hodnota bodů, které se mohou stát aktivními vypočtená v Kč, v souladu s čl. 9.2.13 z Obchodních podmínek; c. Oprávněná objednávka - konečná celková hodnota (včetně jiných poplatků - poplatek při dodání atd., Vypočítaný po vrácení odečtením hodnoty vrácených výrobků z té objednávky) za minimálně X Kč a označena v e-mailu při zadání - kontakt@vivre.cz s Předmětem - Propagační partner a číslo objednávky. d. Status "ukončena transakce" - stav provozován po přijetí a zaplacení objednávky, tak, jak jej lze vizualizovat v Mém účtu / Mých objednávkách; e. Platnost bodů z Voucher Designer - body mohou být použity, částečně nebo úplně, do 12 měsíců od aktivace; po této dobře, pro nepoužité body platí čl. 9.9.2; f. Podvod -ČINNOSTI Člena nebo propagačních partnera zadávat neplatné objednávky, vytvářet vícenásobné účty, ze kterých by zadával objednávky pro vlastní konzum nebo opětovný prodej nebo podobně. Jakékoliv podezření z podvodu v chování propagačních partnera nebo člena vede k pozastavení přijatých bodů a účtu propagačním partnera, až do vyjasnění situace (důkaz statusu Designér / Architekt nebo zařizovací firma / Propagační agent s doklady, diplomem, smlouvami atd.). Kroky, které je třeba dodržovat: 1. krok - Členové stránky oprávnění na propagaci vůči konečným spotřebitelům prodaných výrobků na stránce vivre.cz si přečtou a akceptují tato Pravidla a požádají mailem kontakt@vivre.cz s Předmětem Propagační partner a ZÁPIS; 2. krok - Vivre Deco SA nabíjí body Propagačních partnerů za následujících podmínek: objednávka je oznámena jako součást propagačního projektu v době zadání objednávky, mailem, na kontakt@vivre.cz s Předmětem Propagační partner, který musí zahrnovat číslo objednávky a jméno člena se statusem Propagační partner; objednávka má být dodána ve finální celkové hodnotě (včetně jiných poplatků-částky zaplacené při dodání) za minimálně X Kč.: dpo@vivre.eu.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.