Sada pekáč a 14 formiček na vykrajování těsta Daxten

SKU: 1042412
  • Zůstal jeden kus
Doručení:
  • Doba dodání: mezi 15 Srpen - 22 Srpen
Výhody:
  • 8.87 bodů Vivre i
  • Doprava zdarma po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 2500 Kč.
295 99 876 00 RRP ?
  • -10% KÓD: EXTRA10CZ Vstupte do účtu, abyste využili slevu
Technické údaje
Title
Value
Rozměry:
délka 1.7 cm/šířka 29 cm/výška 28 cm
Hmotnost:
0,390 Kg
Materiál:
uhlíková ocel s nepřilnavým povlakem, formičky na vykrajování těsta z polypropylenu
Sada:
1 pekáč, rozměry 29x28xH1.5 cm
14 formiček na vykrajování těsta, různé modely
views.product.tabs.reviews
5.00
1
5 Hvězdy (1)
4 Hvězdy (0)
3 Hvězdy (0)
2 Hvězdy (0)
1 Hvězda (0)
Dokumenty
Pekáč je doporučeno umývat ručně.
Formičky na vykrajování těsta lze mýt v myčce nádobí.
Excelsa
Značka Excelsa byla založena na konci 90. let 20. století jako výsledek touhy Enrica Vimercatiho vytvořit značku pro vývoj praktických a funkčních produktů pro každodenní použití. Produkty, které jsou příjemné, zábavné a především užitečné, navržené v široké škále barev a materiálů, schopné reagovat na různé chutě a nové trendy. Díky tomuto specifickému cíli dosáhla značka Excelsa během několika let velkého ohlasu veřejnosti a stala se synonymem svěžesti, originality a stylu, přičemž její hlavním cílem je vytvoření produktů, které ponechávají prostor osobnímu vkusu a poskytují dostatečnou svobodu volby mezi dobře strukturovanými styly a koncepty. Společnost Excelsa upevnila své vztahy s nejdůležitějšími maloobchodními specialisty a také s předními národními a mezinárodními distribučními řetězci. Společnost již nějakou dobu investovala značné prostředky do výzkumu, vývoje a kontroly kvality, a to prostřednictvím zdokonalení a posílení těchto sektorů složených z dynamických, vytvářejících základy pro řešení každodenních výzev, zejména těch budoucích. úzkostliví mladí lidé.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.