Doručení:
  • Doba dodání: mezi 01 Prosinec - 08 Prosinec
Výhody:
  • 38.1 bodů Vivre i
  • Vrácení zdarma do 14 dnů
  • Doprava zdarma po celé zemi za objednávky nad 1500 Kč.
381099 4722 RRP ?
  • Použijte kód BF40CZ v košíku a využijte extra 40% slevu na tento produkt!
Popis
Obrázky jsou pouze ilustrativní, avizované výrobky jsou uvedeny v sadě.
Technické údaje
Title
Value
Hmotnost:
9.0 Kg
Materiál:
keramika
Sada:
6 mělkých talířů, průměr 27 cm. 6 hlubokých talířů, průměr 20 cm. 6 talířů na dezert, průměr 20 cm.
Dokumenty
Zaručená kvalita
Zaručujeme, že tento produkt je originální a společnost Vivre je oprávněna prodávat tento výrobek
tento výrobek můžete vrátit bez poplatků do 14 dnů ode dne doručení zásilky.
Návod
Lze mýt v myčce nádobí.
Lze používat v mikrovlnné troubě.
Excelsa
Značka Excelsa byla založena na konci 90. let 20. století jako výsledek touhy Enrica Vimercatiho vytvořit značku pro vývoj praktických a funkčních produktů pro každodenní použití. Produkty, které jsou příjemné, zábavné a především užitečné, navržené v široké škále barev a materiálů, schopné reagovat na různé chutě a nové trendy. Díky tomuto specifickému cíli dosáhla značka Excelsa během několika let velkého ohlasu veřejnosti a stala se synonymem svěžesti, originality a stylu, přičemž její hlavním cílem je vytvoření produktů, které ponechávají prostor osobnímu vkusu a poskytují dostatečnou svobodu volby mezi dobře strukturovanými styly a koncepty. Společnost Excelsa upevnila své vztahy s nejdůležitějšími maloobchodními specialisty a také s předními národními a mezinárodními distribučními řetězci. Společnost již nějakou dobu investovala značné prostředky do výzkumu, vývoje a kontroly kvality, a to prostřednictvím zdokonalení a posílení těchto sektorů složených z dynamických, vytvářejících základy pro řešení každodenních výzev, zejména těch budoucích. úzkostliví mladí lidé.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.