Koberec My Mila Kids 60x78 cm

SKU: 1484986
Doručení:
  • Doba dodání: mezi 05 červenec - 12 červenec
Výhody:
  • 2.98 bodů Vivre i
  • Doprava zdarma po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 1500 Kč.
298 99 307 99 (-2%) ?
  • -20% KÓD: SUMMER20CZ Vstupte do účtu, abyste využili slevu
Popis
Lze používat na vytápěné podlahy.
Technické údaje
Title
Value
Velikost:
60x78 cm (délka 78 cm/šířka 60 cm)
Hmotnost:
1.4 Kg
Materiál:
100% polyester, výška vlasu 0.8 cm
Vhodný na vyhřívané podlahy
ano
Velikost koberce (cm)
60x80
Tvar koberce
asymetrický
Vzor koberce
potisk
views.product.tabs.reviews
5.00
1
5 Hvězdy (1)
4 Hvězdy (0)
3 Hvězdy (0)
2 Hvězdy (0)
1 Hvězda (0)
Dokumenty
Zaručená kvalita
Zaručujeme, že tento produkt je originální a společnost Vivre je oprávněna prodávat tento výrobek
Návod
Pravidelné vysávání.
nepoužívejte kartáčový vysavač, protože může poškodit koberec.
skvrny očistěte hadříkem a trochou vody.
Obsession
Obsession je dceřinou společností rodinné firmy Lalee založené v roce 1986. Dnes ji vedou bratři Shikib, Jawid a Walid Lalee ve druhé generaci. Úspěšné modely koberců a zkušené oko pro sortiment znamenají, že skupina společností je jednou z největších v oboru v Evropě. Dodatečný dynamický vývoj klasického afghánského zboží až po dnešní individuální styl tvoří základ úspěšného obchodního rozvoje obou společností. Na každém našem unikátu je vidět podpis mnohaleté tradice a neustálého dalšího vývoje. Bratři Laleeové zdědili fascinaci složitým řemeslným zpracováním koberců. Způsob, jakým se koberce uzlují, opravují, perou a obchoduje s nimi, bylo vždy součástí vlastní identifikace, původu a historie rodiny. Kobercový průmysl se dnes více hýbe, než závisí na napětí mezi tradicí a inovací – vědom si starověkého řemesla a stojí před úkolem splnit nároky moderního životního stylu, kdo je oprávněn jej vlastnit. Udělali jsme z této výzvy naši vášeň!

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.