Zatahovací boční markýza / zástěna 160 x 600 cm hnědá

SKU: 1602553
  • Rychlé doručení
Výhody:
  • 4.28 bodů Vivre i
  • Doprava zdarma po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 2500 Kč.
  • Vyprší za 14 dny 44 minuty
142 99
Vyprodané
Technické údaje
Title
Value
Rozměry:
délka 6 cm/šířka 6 cm/výška 12 cm/průměr 0.03 cm
Hmotnost:
0,020 Kg
Materiál:
sklo
Barva:
průhledná
views.product.tabs.reviews
5.00
1
5 Hvězdy (1)
4 Hvězdy (0)
3 Hvězdy (0)
2 Hvězdy (0)
1 Hvězda (0)
Amadeus
Amadeus je prvorozený ze všech našich značek. Byl vytvořen v roce 1989, aby reagoval na aktuální trendy na trhu: s elegancí a autentičností navrhuje Amadeus své kolekce v duchu Charm and Tradition. Od té doby se otevřela dalším stylům, modernějším, etnickým nebo sezónním: Typické vánoční salaše na konci roku nebo jarní či přímořské v letní sezóně. Značka tak nabízí širokou škálu produktů: nábytek, osvětlení, nádobí, textil, dekorativní předměty, bytové doplňky. Tým 15 lidí, včetně 5 designérů, se snaží každou sezónu znovu vytvořit nové vesmíry založené na pozorování trendů v designu interiérů, ale také nových produktů, které jsou vždy blíže poptávce spotřebitelů. Každá takto vytvořená kolekce vypráví nový příběh, který bude představen na nejdůležitějších mezinárodních veletrzích, jako je Maison & Objet v Paříži a Intergift v Madridu. Pak přichází naše nejnovější: Amadeus les Petits, který již více než 15 let potěší ložnice našich dětí od 0 do 10 let. Náš kreativní tým se sídlem na severu Francie vytváří dvakrát ročně tři magické sbírky! Mix kolekce pro děti, romantické kolekce pro mladé slečny a kolekce pro chlapce v moderním stylu. Společnost Amadeus Les Petits se specializuje na dárky a dekorace pro starší děti a představuje zábavné a trendy výrobky pro každého. Náš výrobní tým úzce spolupracuje s našimi výrobci a laboratořemi na vývoji produktů, které jsou bezpečné, etické a splňují evropské regulační požadavky.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.