Sada 5 kusů dětského nádobí Frozen

SKU: 2028303
  • Rychlé doručení
Výhody:
  • 18.02 bodů Vivre i
  • Doprava zdarma po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 2500 Kč.
600 99 1185 00 RRP ?
Vyprodané
Popis
Výrobek vyrobený z odolných a bezpečných materiálů, které neobsahují BPA. Vyrobeno v souladu s normami EN 14372, EN 14350-1.
Technické údaje
Title
Value
Pro:
děvčata
Hmotnost:
0,480 Kg
Materiál:
melamin
Barva:
vícebarevná
Sada:
1 mělký talíř, rozměry D21.5xH2 cm
1 hluboký talíř, rozměry D16.5xH3.5 cm
1 sklenice, rozměry D6.5xH8 cm, objem 170 ml
1 lžíčka, délka 14 cm
1 vidlička, délka 14 cm
Dokumenty
Lze mýt v myčce nádobí: ano
Lze používat v mikrovlnné troubě: ne
Lulabi
Když se narodí dítě, narodí se nová rodina. Jedinečná událost, která určuje mnoho změn a nutnost vybavit váš dům vším, co potřebujete, abyste lépe přivítali příchod tohoto nového života. Lulabi nabízí mnoho řešení navržených tak, aby se vybavily všem za cenu, která je velmi pozorná k ekonomikám nových rodičů. Lulabi je značka, kterou dětem věnuje společnost Pengo, přední společnost v oblasti distribuce domácích potřeb. Zrozená v roce 2013, Lulabi je mladá značka, která obohacuje portfolio společnosti o články určené dětem ve věkové skupině 0/5 let. Katalog s více než 300 referencemi nabízí čerstvým maminkám a novopečeným otcem kompletní sortiment licencovaných i značkových produktů Lulabi. Ve společnosti je pozornost věnována světu raného dětství velmi silná: svědčí o tom neustálé investice do výzkumu a vývoje, podmanivá grafika a vynikající kvalita surovin. Nejvýznamnější novinky jsou každoročně představeny na kolínském veletrhu, nejdůležitější mezinárodní prohlídce ve světě raného dětství. Cílem Lulabi je přinést italský vkus i do zahraničí, přičemž se zaměřuje na inovativní a velmi přitažlivou grafiku, která dokáže uspokojit požadavky dětí a jejich rodičů, pestrou a náročnou klientelu z hlediska kvality, bezpečnosti, stylu a ceny.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.