Chlapecký batoh Lulabi

SKU: 2028338
Doručení:
  • Doba dodání: mezi 06 říjen - 13 říjen
Výhody:
  • 14.3 bodů Vivre i
  • Doprava zdarma po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 2500 Kč.
476 99 787 99 (-39%) ?
Popis
Roztomilé a funkční, tento barevný batoh je ideální pro mateřské školy a volný čas cestování s mámou a tátou, aby obsahoval vše, co potřebujete, a aby děti byly odpovědné za správu svých věcí. Tvar a velikost jsou navrženy tak, aby byly dokonale přátelské k dětem.
Technické údaje
Title
Value
Rozměry:
délka 21 cm/šířka 11 cm/výška 26 cm
Pro:
chlapci
Hmotnost:
0,260 Kg
Materiál:
polyester
Barva:
vícebarevná
Lulabi
Když se narodí dítě, narodí se nová rodina. Jedinečná událost, která určuje mnoho změn a nutnost vybavit váš dům vším, co potřebujete, abyste lépe přivítali příchod tohoto nového života. Lulabi nabízí mnoho řešení navržených tak, aby se vybavily všem za cenu, která je velmi pozorná k ekonomikám nových rodičů. Lulabi je značka, kterou dětem věnuje společnost Pengo, přední společnost v oblasti distribuce domácích potřeb. Zrozená v roce 2013, Lulabi je mladá značka, která obohacuje portfolio společnosti o články určené dětem ve věkové skupině 0/5 let. Katalog s více než 300 referencemi nabízí čerstvým maminkám a novopečeným otcem kompletní sortiment licencovaných i značkových produktů Lulabi. Ve společnosti je pozornost věnována světu raného dětství velmi silná: svědčí o tom neustálé investice do výzkumu a vývoje, podmanivá grafika a vynikající kvalita surovin. Nejvýznamnější novinky jsou každoročně představeny na kolínském veletrhu, nejdůležitější mezinárodní prohlídce ve světě raného dětství. Cílem Lulabi je přinést italský vkus i do zahraničí, přičemž se zaměřuje na inovativní a velmi přitažlivou grafiku, která dokáže uspokojit požadavky dětí a jejich rodičů, pestrou a náročnou klientelu z hlediska kvality, bezpečnosti, stylu a ceny.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.