Výhody:
  • 18.74 bodů Vivre i
  • Vrácení zdarma do 14 dnů
  • Bezplatné doručení po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 1500 Kč.
1874 99 2258 00 RRP ?
Vyprodané
Technické údaje
Title
Value
Velikost:
1.5 L (výška 21 cm/průměr 9.5 cm)
Kapacita:
1.5 litrů
Hmotnost:
0,318 Kg
Materiál:
směs vysoce kvalitní mosazi a mědi, postříbřené způsobem Sheffield (způsob postříbření z 18. století, Anglie)
Dokumenty
Zaručená kvalita
Zaručujeme, že tento produkt je originální a společnost Vivre je oprávněna prodávat tento výrobek
tento výrobek můžete vrátit bez poplatků do 14 dnů ode dne doručení zásilky.
Návod
Nelze používat v myčce nádobí.
Royal Family
Royal Family se zrodila před 30 lety, spolu s nákupem tisíctich matric, přístrojů, modelů a výrobních procesů malé britské fabriky s 800 výrobky v oblasti Sheffield. Modely byly přepracovány a nabyly moderní vzhled, kombinací tvořivosti italského designu s anglickou tradicí. Před založením Royal Family, bylo velmi málo znalců metody postříbření ve stylu Sheffield v Itálii. Časem, tyto výrobky získaly uznání díky malým nepravidelnostem, teplým barvám a staly se velmi hodnotné. Nejpřísnější zákazníci a velcí designéři interiérů uznali úroveň Sheffield a společnost Royal Family se stala jedinečným lídrem. Společnost se promlouvá těm, kteří milují v domácnosti pohodu, ve které elegance nikdy není formální. Kromě výrobků postříbřených ve stylu Sheffield, kolekce zahrnuje i porcelánové nebo krystalové výrobky, ručně malovanou keramiku a sklo. Symbolismus je velmi významný a výrobky byly inspirovány antickou mitologií a tradicemi. Toto je důvod proč ti, kteří kupují výrobky Royal Family mají pocit, že nekupují jednoduché výrobky ale dostávají se do souladu i s filozofií, která je v pozadí každého výrobku.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.