Stolní souprava, 18 ks Lemon

SKU: 780862
Výhody:
  • 43.67 bodů Vivre i
  • Doprava zdarma po celé zemi u předem zaplacených objednávek nad 2500 Kč.
1455 99 1749 99 (-16%) ?
Vyprodané
Popis
Obrázek je pouze ilustrativní, avizované výrobky jsou uvedeny v sadě.
Technické údaje
Title
Value
Rozměry:
délka 24 cm/šířka 45 cm/výška 13 cm
Hmotnost:
7.0 Kg
Materiál:
porcelán
Sada:
6 mělkých talířů, průměr 24 cm
6 hlubokých talířů, průměr 20.5 cm
6 dezertních talířů, průměr 19 cm
views.product.tabs.reviews
5.00
1
5 Hvězdy (1)
4 Hvězdy (0)
3 Hvězdy (0)
2 Hvězdy (0)
1 Hvězda (0)
Dokumenty
Lze mýt v myčce nádobí.
Lze používat v mikrovlnné troubě.
Excelsa
Značka Excelsa byla založena na konci 90. let 20. století jako výsledek touhy Enrica Vimercatiho vytvořit značku pro vývoj praktických a funkčních produktů pro každodenní použití. Produkty, které jsou příjemné, zábavné a především užitečné, navržené v široké škále barev a materiálů, schopné reagovat na různé chutě a nové trendy. Díky tomuto specifickému cíli dosáhla značka Excelsa během několika let velkého ohlasu veřejnosti a stala se synonymem svěžesti, originality a stylu, přičemž její hlavním cílem je vytvoření produktů, které ponechávají prostor osobnímu vkusu a poskytují dostatečnou svobodu volby mezi dobře strukturovanými styly a koncepty. Společnost Excelsa upevnila své vztahy s nejdůležitějšími maloobchodními specialisty a také s předními národními a mezinárodními distribučními řetězci. Společnost již nějakou dobu investovala značné prostředky do výzkumu, vývoje a kontroly kvality, a to prostřednictvím zdokonalení a posílení těchto sektorů složených z dynamických, vytvářejících základy pro řešení každodenních výzev, zejména těch budoucích. úzkostliví mladí lidé.

V souladu s novým nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR), souhlasíte s používáním souborů cookie pro následující účely: správnou funkci platformy Vivre, měření využití platformy Vivre, pokročilé funkce, jako jsou doporučené produkty a další typy funkcí, které nám umožní ukázat nejvhodnější nabídky prostřednictvím různých marketingových kanálů.